Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitter innerst i lokalet med en rose på brystlomma Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vil ha litt portabel lyd til spotify på mobilen, og lurte på å gå for AKG K 518 LE. Prøvde på spaceworld, men kosta 800kr der. Ser det er på cdon til 499. Finnes det noko betre til den prisen? Føler at AKG K 518 er litt sann typisk fjortisheadset. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Svele: Nei, ikke i følge prisguide og Kelkoo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitter innerst i lokalet med en rose på brystlomma Det var da også en måte å skille seg ut fra mengden på.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vil ha litt portabel lyd til spotify på mobilen, og lurte på å gå for AKG K 518 LE. Prøvde på spaceworld, men kosta 800kr der. Ser det er på cdon til 499. Finnes det noko betre til den prisen? Føler at AKG K 518 er litt sann typisk fjortisheadset. AKG K 518 er helt okay hodetelefoner. Mye bedre enn de forferdelige Koss PortaPro med sin lydlekkasje fra helvete, i alle fall. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vil ha litt portabel lyd til spotify på mobilen, og lurte på å gå for AKG K 518 LE. Prøvde på spaceworld, men kosta 800kr der. Ser det er på cdon til 499. Finnes det noko betre til den prisen? Føler at AKG K 518 er litt sann typisk fjortisheadset. Jeg har K 518. Føler meg ikke typisk fjortis. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Grøss, ikkje nemn PortaPoo. Det er som å høyre på svoltne hundar ete mat frå metallskåler på fliser. @bazukh Oh well, er vel berre eg som assosierer det med ein kar eg kjenner som er litt for fjortis. Endret 1. juli 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Grøss, ikkje nemn PortaPro. Det er som å høyre på de vakreste toner. Jeg får abstinenser!! Må ha det, bare må ha det.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 AKG K 518 er helt okay hodetelefoner. Mye bedre enn de forferdelige Koss PortaPro med sin lydlekkasje fra helvete, i alle fall. Er ikke betegnelsen på fjortissheadsett det å ha masse lydlekkasje? Spesielt når man sitter på bussen og "blaster" VGlista Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jo, jeg hører ikke så mye VG-lista / annen topp 20/40 fra kids med PP da. Hører for det meste A7X, Linkin Park og annen shady musikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Setter du Linkin Park i samme grunne som "Shady musikk"? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 SOMMERFERIE FRAM TIL 1.AUGUST OG GODT MED GRUNKER PÅ KONTO 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Setter du Linkin Park i samme grunne som "Shady musikk"? Ja, men samtidig er jeg fucked up og digger gammel Limp Bizkit og Korn, samt et par sanger av Rise Against, så jeg er vel teknisk sett hyklersk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå: Baywatch. Så: Big bang theory Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, men samtidig er jeg fucked up og digger gammel Limp Bizkit og Korn, samt et par sanger av Rise Against, så jeg er vel teknisk sett hyklersk. Da tror vi er mange hyklere på forumet, hvem er ikke fan de gruppee du skriver her? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Brukte litt kortere tid enn forventet på å gå, nå sitter jeg med en kald guinness og hører på kvalitetsmusikk :!: Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Da tror vi er mange hyklere på forumet, hvem er ikke fan de gruppee du skriver her? Enn så lenge er de nok band med forholdsvis mange fans, men med unntak av Rise Against er de alle ganske forhatte blant de mer musikkinteresserte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, men samtidig er jeg fucked up og digger gammel Limp Bizkit og Korn, samt et par sanger av Rise Against, så jeg er vel teknisk sett hyklersk. Da tror vi er mange hyklere på forumet, hvem er ikke fan de gruppee du skriver her? Jeg er ikke i nærheten av å like noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg