Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ha litt portabel lyd til spotify på mobilen, og lurte på å gå for AKG K 518 LE. Prøvde på spaceworld, men kosta 800kr der. Ser det er på cdon til 499. Finnes det noko betre til den prisen? Føler at AKG K 518 er litt sann typisk fjortisheadset.

Lenke til kommentar

Vil ha litt portabel lyd til spotify på mobilen, og lurte på å gå for AKG K 518 LE. Prøvde på spaceworld, men kosta 800kr der. Ser det er på cdon til 499. Finnes det noko betre til den prisen? Føler at AKG K 518 er litt sann typisk fjortisheadset.

AKG K 518 er helt okay hodetelefoner. Mye bedre enn de forferdelige Koss PortaPro med sin lydlekkasje fra helvete, i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg har K 518. Føler meg ikke typisk fjortis.

Lenke til kommentar

Grøss, ikkje nemn PortaPoo. Det er som å høyre på svoltne hundar ete mat frå metallskåler på fliser.

@bazukh

Oh well, er vel berre eg som assosierer det med ein kar eg kjenner som er litt for fjortis.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

AKG K 518 er helt okay hodetelefoner. Mye bedre enn de forferdelige Koss PortaPro med sin lydlekkasje fra helvete, i alle fall.

Er ikke betegnelsen på fjortissheadsett det å ha masse lydlekkasje? Spesielt når man sitter på bussen og "blaster" VGlista

Lenke til kommentar

Ja, men samtidig er jeg fucked up og digger gammel Limp Bizkit og Korn, samt et par sanger av Rise Against, så jeg er vel teknisk sett hyklersk.

Da tror vi er mange hyklere på forumet, hvem er ikke fan de gruppee du skriver her?

Lenke til kommentar

Ja, men samtidig er jeg fucked up og digger gammel Limp Bizkit og Korn, samt et par sanger av Rise Against, så jeg er vel teknisk sett hyklersk.

Da tror vi er mange hyklere på forumet, hvem er ikke fan de gruppee du skriver her?

Jeg er ikke i nærheten av å like noen av de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...