Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Meh. Mobil er kjedelig, og den eneste grunnen til at jeg tar den med meg nå og da er fordi jeg trenger ei klokke.

En annen ting som er mongo er at bussene kun går hver time i skoleferien, i motsetning til hvert 20. minutt som den gjør ellers. Det var jeg selvfølgelig ikke klar over, så ble en del venting på bussen i dag. For et mongoloid opplegg. Det fine er jo at prisen i ferien har gått fra 29 (19 med innlandskort) til 10 kr. Men det er 19 om man skal bruke innlandskortet, og det er jo rimelig mongo. Men greit er det jo. Heia meg, for jeg tok med meg 20 kroner. Waiwaiwai! :new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Mobil er kjedelig, jeg unngår den så langt jeg kan. Men jeg kjører bil og da har jeg den med, så jeg får ringt etter hjelp hvis jeg skulle få motorstopp eller noe.:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og du glemte å ta med vi som bor på Gjøvik har en uvane med å bite ukjente personer en ikke kjenner, og det hardt.. :p

Oh, fuck.

Jeg tror jeg revurderer planene mine om å flytte til Gjøvik snart.. :/

Lenke til kommentar

Kan ikke bli med, skal på Transformers 3D for å få orgasme.

3D effekten er ikke så heftig faktisk, men absolutt verdt å se.

Hvor/når? :wee:

Hmm.. Chaplin kanskje, eller Flipp.. Og må bli e. 16 en gang.. Jobber frem til da..

Oh, fuck.

Jeg tror jeg revurderer planene mine om å flytte til Gjøvik snart.. :/

Vi er ikke så farlige da :whistle:

Vurderte å se Transformers jeg også, er eneste som går på kino her oppe..får se :shrug:

Anbefales på det sterkeste å se filmen, om det er 2D eller 3D - Knallgod film spør du meg, et eneste stor effektmonster :love:

Edit: Nettet hang visst og bygde dobbeltpost i en for meg :dremel:

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...