""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Meh. Mobil er kjedelig, og den eneste grunnen til at jeg tar den med meg nå og da er fordi jeg trenger ei klokke. En annen ting som er mongo er at bussene kun går hver time i skoleferien, i motsetning til hvert 20. minutt som den gjør ellers. Det var jeg selvfølgelig ikke klar over, så ble en del venting på bussen i dag. For et mongoloid opplegg. Det fine er jo at prisen i ferien har gått fra 29 (19 med innlandskort) til 10 kr. Men det er 19 om man skal bruke innlandskortet, og det er jo rimelig mongo. Men greit er det jo. Heia meg, for jeg tok med meg 20 kroner. Waiwaiwai! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mobil er kjedelig, jeg unngår den så langt jeg kan. Men jeg kjører bil og da har jeg den med, så jeg får ringt etter hjelp hvis jeg skulle få motorstopp eller noe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bra noen er enige med meg. Mobilen min ligger alltid lydløs i sengen min når jeg er hjemme. Blir mye mas fra folk nå og da fordi det til tider er umulig og få tak i meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg bruker mobilen min hele tiden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitter aleine i et hus i en by jeg ikke kjenner en kjeft, hva kan jeg gjøre i helga annet enn å lese på matte og se gamle filmer om igjen? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Og du glemte å ta med vi som bor på Gjøvik har en uvane med å bite ukjente personer en ikke kjenner, og det hardt.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er alltid med på å ta en øl jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan ikke bli med, skal på Transformers 3D for å få orgasme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Og du glemte å ta med vi som bor på Gjøvik har en uvane med å bite ukjente personer en ikke kjenner, og det hardt.. Oh, fuck. Jeg tror jeg revurderer planene mine om å flytte til Gjøvik snart.. :/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Guri: Jeg bor her, godt jeg ikke har prøvd å bli kjent med lokalbefolkningen enda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vurderte å se Transformers jeg også, er eneste som går på kino her oppe..får se Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Kan ikke bli med, skal på Transformers 3D for å få orgasme. 3D effekten er ikke så heftig faktisk, men absolutt verdt å se. Hvor/når? Hmm.. Chaplin kanskje, eller Flipp.. Og må bli e. 16 en gang.. Jobber frem til da.. Oh, fuck. Jeg tror jeg revurderer planene mine om å flytte til Gjøvik snart.. :/ Vi er ikke så farlige da Vurderte å se Transformers jeg også, er eneste som går på kino her oppe..får se Anbefales på det sterkeste å se filmen, om det er 2D eller 3D - Knallgod film spør du meg, et eneste stor effektmonster Edit: Nettet hang visst og bygde dobbeltpost i en for meg Endret 1. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hmm.. Chaplin kanskje, eller Flipp.. Og må bli e. 16 en gang.. Jobber frem til da.. Var på flipp på lørdag, utrolig bra sted Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, er veldig fan av den plassen selv jeg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det burde vel kunne la seg ordne vil jeg tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg