Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir faktisk veldig oppgitt over hva enkelte kan om grunnleggende funksjoner på en data - nerden i meg er utrøstelig, men supportarbeideren jubler over å ha kommer igjennom nøkkelhullet til kundens kunnskap :p

Likte ellers "blå E" den skal jeg teste ut!

Lenke til kommentar

Ikke kom med slike grusomme sitater, får så dårlig minner fra min tid i Telenor Kundeservice :p

Min sjef er en tidligere programerer, og brukte å jobbe på kvelden og nattestid med å programere og fikse feilene i programmet som ble brukt. Så sent på kvelden, ringer han til et hotell og forteller de at "Jeg holder på fikse noen feil i programmet deres, så kunne dere gått ut i noen minutter?"

De sa det var OK, og så ventet sjefen min på at de skulle logge seg ut.

ett minutt ble til fem.

fem ble til ti.

ti ble til femten.

Og ingen svarte på telefonen.

Heldigvis var det i Oslo, så han kjørte med bilen sin bort dit. Og der stod de, alle sammen. Ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var vitne til to kvinner som sloss mens vi ventet på bussen i dag. Haha, herregud så bra. Storkoste meg der jeg satt å spiste, drakk brus og lo om hverandre. Hysteriske greier! Men de ga seg når hun ene begynte og blø neseblod. Litt trist siden underholdningsverdien var såppass stor. :D

Lenke til kommentar

Må ha noe og filme med. Mobilen min lå hjemme, noe som skapte problemer når jeg skulle levere brevet mitt i dag, som var grunnen til at jeg dro ut. For når jeg kom frem var alle dørene stengt, med lapper om at man skulle ringe et nummer for og komme inn. Men siden jeg ikke hadde med mobilen min så kom jeg meg ikke inn. Brukte vel 25-35 minutter og gikk rundt det gigantiske bygget for å se om jeg så noen. Fant til slutt noen vaskedamer som var snille nok til og ta meg med inn. For et grusomt opplegg. Ha nå en jævla dør oppe. Jeez!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...