Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Swing er awesome. Jeg vil ha noen å danse swing med.

Jeg kunne faktisk danse swing en gang i tia. Var ikke så dårlig heller. Men jeg vil ikke skryte på meg at jeg fortsatt kan mine gamle kunster

Du vet like godt som meg at det er ingenting galt med å bli stemplet som alkoholiker, siden det viktigste er at vi selv vet at vi bare er alkohol-likere.

Vel, det er noen som synes at det å drikke øl før normal arbeidstid er over er noe negativt :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt poeng, jeg har jo ingenting å gjøre i dag :p

That's the spirit! :thumbup:

Been there, man. Been there. Og likevel vant jeg to dansekonkurranser. Mistenker at det var fordi de syntes så synd på meg, eller så på meg som tilbakestående, men det viktigste var at jeg prøvde. :p

Og likevel gjentar jeg det hver gang jeg bikker en viss promille. Som i helgen da jeg danset swing til Chamillionaire og Justice. :p

Hehe, har vel blitt noen turer på dansegulvet etter man inntår noen liter med øl og litt sterke alkohyler, men da husker jeg ingenting av hva jeg gjorde, like greit :p

Swing vil jeg lære meg, faktisk - ganske nyttig kunnskap.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Da drikker du i det skjulte. Flasker i papirposer og lommelerker ftw. Eller skjult i en bible / andre verdiløse bøker det går an å ødelegge. Folka jeg bor hos, har vel egentlig bare gitt meg opp og driter i at de ser meg ved frokostbordet med en fruktig drink. :p

Jeg husker desverre(?) det aller meste av det jeg foretar meg i alkoholens rus. :p

Lenke til kommentar

Da drikker du i det skjulte. Flasker i papirposer og lommelerker ftw. Eller skjult i en bible / andre verdiløse bøker det går an å ødelegge. Folka jeg bor hos, har vel egentlig bare gitt meg opp og driter i at de ser meg ved frokostbordet med en fruktig drink. :p

Nei, det gikk greit. Hu kommenterte på at jeg satt ute i sola og drakk øl før klokka tre. Men hun bare lo og sa at det så temmelig digg ut :wee:

Lenke til kommentar

Og musikk fra "the woodstock genereration". Skulle bare hatt noen fancy drinke... Sjur, kom ned til Gjøvik og bland noen drinker for meg :wee:

Would if I could, brah.

Oddsen er derimot stor for at hadde jeg hatt penger og mulighet til å dra noe sted på Østlandet, hadde jeg dratt til Trysil for en vakker og eldre kvinne. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du kan jo ikke leve på 300 kroner til august. Eller du kan, men det blir ganske kjipt. Vi er jo i Juli nå, jøss. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...