svelemoe Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har byrja å sjå Stargate, me like Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, så noen episoder, men så sluttet jeg. Husker ikke hvorfor, tror jeg bare glemte å se på. Hva synes du om det du så? Jeg likte den, men jeg så de første episodene rett etter at jeg hadde sett dokumentaren Armadillo, så det ble litt lite action i serien. Men jevnt over en spennende og interessant serie. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Langdon, hvilket flyselskap egner seg best når man ønsker å reise til Sør-Amerika? Regner med at du har vært der et par ganger og kan komme med litt info. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Blander du Langdon med McHansern - forumets ferieguide? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv? Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har tidenes beste opplegg i helgen. I løpet av helgen skal jeg bruke 15 timer på å lære meg å danse linedance. Profesjonell instruktør og hele pakken. Gudene må vite hvorfor jeg sa ja, men dette blir kult. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv? Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-) Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Blander du Langdon med McHansern - forumets ferieguide? Skal han være avlaster så SKAL han være avlaster. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv? Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-) Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. Norgeikrig.OppdragAfghanistan.e01tile06.1920x1080.h264.NRK Jeg syns det var vel verdt å se, i hvert fall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv? Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-) Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. Norgeikrig.OppdragAfghanistan.e01tile06.1920x1080.h264.NRK Jeg syns det var vel verdt å se, i hvert fall. Da er den satt til nedlastning. Tusen takk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har tidenes beste opplegg i helgen. I løpet av helgen skal jeg bruke 15 timer på å lære meg å danse linedance. Profesjonell instruktør og hele pakken. Gudene må vite hvorfor jeg sa ja, men dette blir kult. ^^ Slår deg! Huset for meg selv, skal ikke gjøre annet enn å spille WoW, lese på matte og se på film 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 I morgen skal jeg på Bob Dylan konsert. Prøv å overgå den. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har dere ikke sommer ferie? I fjor på denne tiden var det full aktivitet i kafèen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Innovertiss eller utovertiss? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Tipper du er en som har utovertiss, men ville gjerne vært født med innovertiss. Endret 30. juni 2011 av Kim Spartacus 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg