Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Prøver å opprettholde et visst nivå på innleggene mine både humormessig og kvalitetsmessig. Dessverre føler jeg ikke at Langdon kan fylle disse skoene.

En verdig arvtaker hadde vært om dere hadde fått Ricky Gervais eller Steve Carell til å registrere seg på Diskusjon mens jeg var borte.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom jeg ikke kommer hjem fra Asia kan dere gå ut i fra ett av følgende scenarioer:

1) Rike Asiatere stjålet mine organer.

2) Jeg er blitt kidnappet og brukt som omvendt sexslave på et av Saigons overklassebordeller til rike Asiatiske forretningsmenn.

3) En parasitt har spist meg opp innenfra.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Dersom jeg ikke kommer hjem fra Asia kan dere gå ut i fra ett av følgende scenarioer:

1) Rike Asiatere stjålet mine organer.

2) Jeg er blitt kidnappet og brukt som omvendt sexslave på et av Saigons overklassebordeller til rike Asiatiske forretningsmenn.

3) En parasitt har spist meg opp innenfra.

4) Du har funnet ekte kjærlighet, og har bestemt deg for å bo sammens med henne i resten av dine dager på en bondegård, mens dama di popper ut unge på unge, som alle er oppkalt etter norrøne guder.

Lenke til kommentar

Flyet går klokken 17:30 SHARP!

Da har nok jeg allerede fått meg en snaps eller to skal du se.

Bare for ordens skyld, hvilket angår avlastningen; kan du gi meg noen retingslinjer/kriterier for postene mine? Det er greit å ha noe å forholde seg til når man skal tiltre i en annens rolle.

Lenke til kommentar

Flyet går klokken 17:30 SHARP!

Da har nok jeg allerede fått meg en snaps eller to skal du se.

Bare for ordens skyld, hvilket angår avlastningen; kan du gi meg noen retingslinjer/kriterier for postene mine? Det er greit å ha noe å forholde seg til når man skal tiltre i en annens rolle.

Bruk ordet überkönig uforholdsmessig mye.

Vær überkönig hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...