Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis sydlige Vietnam karakteriseres som syden så skal jeg til syden i dag. Hva iallverden er det å finne på i Vietnam? Clvn; Har kun knekkerbrød å posemat her. Ser ikke lyst ut mtp. nattmat :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvis sydlige Vietnam karakteriseres som syden så skal jeg til syden i dag. Hva iallverden er det å finne på i Vietnam? Tja, godt spørsmål. Traske rundt og forbanne seg over alle Asiaterne er jo et godt alternativ til daglige gjøremål. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva gjør man for å bli kvitt forkjølelse superraskt? inb4: "Quit being sick, continue being awsome" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Kudos til de gamle vaskedamene som jobber 8 timer pr dag med vasking. Jeg har vasket i 2 timer å er helt ødelagt i ryggen nu Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Et eller annet laget et høyt dunk her i huset. Jeg er alene. Tror nesten det spøker. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er nok bare et spøkelse så ingen ting å bekymre seg for Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hadde jaggu våre kjekt å klare å sovne. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 God morgen! Solen skinner og frokosten er god! Fancy livin' Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Andelen etniske nordmenn er sterkt redusert og jeg hører østlandskengelsk over høytalerne. Jepp, etter en 7 timers togtur er jeg framme. Er litt overrasket over at de fortsatt selger svinekjøtt her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Andelen etniske nordmenn er sterkt redusert og jeg hører østlandskengelsk over høytalerne. Jepp, etter en 7 timers togtur er jeg framme. Er litt overrasket over at de fortsatt selger svinekjøtt her. Hvor er du? Ellers er det godt å komme seg opp tidlig for en gangs skyld. Må bare finne et eller annet å drive på med slik at jeg ikke sovner i stolen igjen. Hva er planen for dagen da, folkens? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Blir vel stille her nå som McHansern er borte, vil jeg tro. Planen for idag er en tur på dynga for å kaste/gi bort ting jeg ikke tar med meg på flyttelasset. Så blir det vel enda mer pakking etterhvert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Å synes veldig synd på meg selv for hodepinen min, og prøve å ringe legen min. Også synes jeg synd på Zealuu akkurat nå, som må vasse i kloakkvann for å komme seg på jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Han kontakter nok forumet fra en thai nettkafe. Klarer ikke å holde seg unna diskusjon.no. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva er planen for dagen da, folkens? Jobb og Fallout NV. Tenkte jeg skulle spille ferdig før jeg flytter Biffen inn i nytt kabinett og får OS på SSD. Og nå er det på vei i posten, så jeg fikk plutselig dårlig tid. Har en CPU-kjøler som bare lengter etter å komme ut òg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva er planen for dagen da, folkens? Jobb og Fallout NV. Tenkte jeg skulle spille ferdig før jeg flytter Biffen inn i nytt kabinett og får OS på SSD. Og nå er det på vei i posten, så jeg fikk plutselig dårlig tid. Har en CPU-kjøler som bare lengter etter å komme ut òg. Tøft! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg foreslår forøvrig at jeg midlertidig tar over rollen til hansern, nå som han tydeligvis har tatt en diskusjon-break. Noen som motsetter seg det? Endret 29. juni 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag. Jeg tenkte jeg skulle ha ørretfilet med brokkoli- og blomkålgrateng. Eller noe med biff. Hvis det hjelper deg noe. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag. Du kan jo ta middagen på MCdonalds? Til ære for MChansern... Endret 29. juni 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jobb og Fallout NV Er du fornøyd med det hittil da? Tror jeg liker 3'ern bedre igrunn, men NV er da fanken meg topp det også. Det er helt greit, Langdon. Men da må du gå skikkelig inn for det, avatarbytte og fikse signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg