Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg må drite. For første gang på 2 dager. For en vidunderlig følelse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg må drite. For første gang på 2 dager. For en vidunderlig følelse. Du sier du har spart opp dritten over 2 dager, kun for å kjenne den gode følelsen? 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 tipper han heller var forstoppa. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg må drite. For første gang på 2 dager. For en vidunderlig følelse. Du sier du har spart opp dritten over 2 dager, kun for å kjenne den gode følelsen? Naturligvis. Er ikke det vanlig? Hører mange som gjør det mtp. på runking, skjokoladespising og lignende eufori-fremkallende aktiviteter. Endret 28. juni 2011 av Montseur Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Naturligvis. Er ikke det vanlig? Hører mange som gjør det mtp. på runking, skjokoladespising og lignende eufori-fremkallende aktiviteter. Nemlig. Jo lenger du venter, jo bedre blir det når det utføres. Endret 28. juni 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Naturligvis. Er ikke det vanlig? Hører mange som gjør det mtp. på runking, skjokoladespising og lignende eufori-fremkallende aktiviteter. Nemlig. Jo lenger du venter, jo bedre blir det når det utføres. Nettopp! Vet ikke helt om jeg skal satse på en dag til, eller gå på do nå. Har litt lyst til å prøve å spare siden jeg aldri har klart 3 dager før, og har ingenting på agendaen imorgen, så det kan jo gå bra. Eneste er at det blir litt risikofylt å sove inatt uten form for beskyttelse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nettopp! Vet ikke helt om jeg skal satse på en dag til, eller gå på do nå. Har litt lyst til å prøve å spare siden jeg aldri har klart 3 dager før, og har ingenting på agendaen imorgen, så det kan jo gå bra. Eneste er at det blir litt risikofylt å sove inatt uten form for beskyttelse. Ser den... Jeg har tenkt til å prøve å drite, runke, og spise sjokolade samtidig! Så imorgen blir det ingen runking, ingen driting, ingen spising. Vel, jeg klarer ikke å drite uten å spise, så da må jeg nesten spise noe... Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nettopp! Vet ikke helt om jeg skal satse på en dag til, eller gå på do nå. Har litt lyst til å prøve å spare siden jeg aldri har klart 3 dager før, og har ingenting på agendaen imorgen, så det kan jo gå bra. Eneste er at det blir litt risikofylt å sove inatt uten form for beskyttelse. Ser den... Jeg har tenkt til å prøve å drite, runke, og spise sjokolade samtidig! Så imorgen blir det ingen runking, ingen driting, ingen spising. Vel, jeg klarer ikke å drite uten å spise, så da må jeg nesten spise noe... Du kan jo spise noe skikkelig sunt, som smaker dritt? Da vil kroppen din nesten eksplodere av lykke når du får noe så godt som sjokolade inn i munnen din dagen etterpå- Skal være bort nå i 4-5 dager, satser på å gå uten å runke, drite å spising av noe som helst som inneholder sukker. Når jeg kommer hjem igjen, skal jeg ha det største Skjokoladebæsj-runkeparty'et noensinne. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ytterst interessant tema. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har gjennomsnitts alderen her sunket til 12 år?? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror den for et par måneder siden var 18. Så nei. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har gjennomsnitts alderen her sunket til 12 år?? Ser sånn ut. Jeg føler nå hvertfall at man burde få lov til å prate om ukomfortable saker selv om man ikke fortsatt bruker bleie. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nettopp! Vet ikke helt om jeg skal satse på en dag til, eller gå på do nå. Har litt lyst til å prøve å spare siden jeg aldri har klart 3 dager før, og har ingenting på agendaen imorgen, så det kan jo gå bra. Eneste er at det blir litt risikofylt å sove inatt uten form for beskyttelse. Seven days. Attpåtil i USA. Spiste relativt mye den uken også så forventet et lastebillass når jeg endelig måtte på do. Men alt var som normalt. Likevel klarte jeg å tette den jævla dassen. Virker som om amerikanske dasser er designet for å kun svelge unna diaré. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fiber er jo fremmedord i USA så... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 "Hm, lurer på om det er noen morsomme og interessante tema i Kaféen i kveld" *Mine innlegg - venstreklikk* Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Okei, skifting av tema. Noen her som skal til syden i sommer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hvis sydlige Vietnam karakteriseres som syden så skal jeg til syden i dag. Endret 28. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Noen her som skal til syden i sommer? Sydentur avlyst... bruker pengene på solarium og importert spansk cava i stedet. Uff. Verdens verste telefon i dag: "Hei - har du glemt at du skal jobbe i kveld?" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Uff. Verdens verste telefon i dag: "Hei - har du glemt at du skal jobbe i kveld?" Mitt store mareritt. Hmm, nattmat? :---D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg