Aalton Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har til dags dato ikke mistet noe som helst som har vært i lommene mine... Da har du jammen meg flaks, som aldri har mistet det på noen måte.. Tror jeg har mista/rota bort 2-3 kort jeg.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg mast en snusboks en gang, aldri mistet noe verre. Jeg mast lommeboken en gang, men den fant jeg igjen etter en time. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Da har du jammen meg flaks, som aldri har mistet det på noen måte.. Tror jeg har mista/rota bort 2-3 kort jeg.. Hvordan kan ting falle ut av lommene til dongeribukser? Er jo stramme og gode lommer! Jeg mast en snusboks en gang, aldri mistet noe verre. Jeg mast lommeboken en gang, men den fant jeg igjen etter en time. Mast? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Heldigvis heter det ikke «mast», men «mistet». Rango var en bra film. Fint å "innvie" nye TV-en med den i 1080p. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Nå har det seg jo slik at jeg har med kortet mitt overalt, i jobbebukser og i jakker - Svært lett å miste ting da! Hvem går vel i dongeribukse, alltid? Edit; "mast" noen tar det mer bokstavelig enn andre, men å maste en snusboks, ja det er godt gjort Og jeg ser for meg lang klatretur på toppen for å finne igjen lommeboken også.. Endret 28. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mast? Å miste - mistet - mast - møste Eg e fra bææææærgen, bærgen 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvem går vel i dongeribukse, alltid? 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvem går vel i dongeribukse, alltid? Jeg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mast? Å miste - mistet - mast - møste Eg e fra bææææærgen, bærgen å miste - har mistet - å være tilbakestående - hva er galt med deg? 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dongeri er könig det. Shorts, er derimot jævlig überkönig å gå med hjemme. Dessverre fikk jeg en del bekymrede blikk og naboer som ville snakke med meg når jeg gikk ut og hentet posten i shorts i Januar, så det har jeg nå sluttet med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 å miste - har mistet - å være tilbakestående - hva er galt med deg? Hahaha, du fikk meg til å le ut høyt. Pluss til deg Hvem går vel i dongeribukse, alltid? Jeg går ikke i dongeri når jeg trener, eller går til/fra badet på nattes- og morgenstid. Ellers går det i dongeri. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) http://www.nettavisen.no/nyheter/article3175957.ece Regner med at Vowels stiller med åpne dører <3 Stavret meg forbi denne søte gjengen når jeg dro fra forumfylla. Endret 28. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Å knekke, knakk Å miste, mast Å hoppe, happ. Hvis det var opp til meg hadde alle verb blitt bøyd sånn. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis det var opp til meg hadde alle verb blitt bøyd sånn. Å bøye, badd? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kom igjen! Vi lager en skikkelig livlig debatt nå, jeg får ikke sove før om et par timer uansett. PC suger, Mac er best. Pepsi er bedre enn Coca Cola. Alle som går på NAV er tapere. Nei? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3175957.ece Regner med at Vowels stiller med åpne dører <3 Stavret meg forbi denne søte gjengen når jeg dro fra forumfylla. Elsker å lese kommentarene til lavpannene som kommenterer på sånne saker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3175957.ece Regner med at Vowels stiller med åpne dører <3 Stavret meg forbi denne søte gjengen når jeg dro fra forumfylla. Elsker å lese kommentarene til lavpannene som kommenterer på sånne saker. Er avhengig av å lese kommentarer under alle nettaviser jeg. Det er en sykdom Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 PC suger, Mac er best. Feil Pepsi er bedre enn Coca Cola. Stemmer Alle som går på NAV er tapere. IDK Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei. Pleier alltid å sjekke sete og lommer selv... Jeg går i shorts, lett å miste noe ut av lommene på den jeg har på meg nå. Ikke veldig, men lett nok. Har ikke planer om å begynner med dongerishorts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg