Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Ridning er den beste fritidsaktiviteten som er. Basta bom!

For meg er hest mer enn en fritidsaktivitet, det er mer en livstil vil jeg påstå. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I beg to differ. Riding er badass, det er bare det at her i Norge er det bare jenter og lettere feminine gutter som rir.

This...

Jeg red hest da jeg var yngre, men sluttet vel egentlig fordi det bare var jenter der (nå hadde ikek det nødvendigvis gjort noe :whistle: )

Og det faktum at folk syntes det var rart at jeg var gutt og gikk på riding, gjorde ikek ting bedre.

Lenke til kommentar

Må si meg enig der Gypsy ;) Blir fort mer enn bare en hobby. Til tross for masser av knall og fall, blå tær og bitt :p

Virker som de fleste gutter som rir enten starter tidlig og faller fra, eller starter sent. Går på ridekurs nå og der er det 4-5 gutter/menn som rir bare den dagen jeg er der. Sikkert fler i løpet av uka og.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er heldigvis mange år siden jeg falt av, og hesten min har aldri bitt meg. Han har tråkket meg litt på tærne, klumsen min. Hehe. Men det og er relativt sjelden. :wee:

Lenke til kommentar

Presterte å miste lommeboka på bussen :(

Sovna på bussen, og når vi skulle av vekte kameratene meg og sa vi skulle gå av, og jeg forta meg jo ut...

Kjipt å miste busskortet, hadde bare 150kr oppi der da, og siden jeg er introkunde får jeg nye bankkort gratis. Fortsatt KJEDELIG. Håper på at en snill sjel gav lommeboken til bussjåføren eller til politiet.

Det er bare å ringe til politistasjonen i morra?

Lenke til kommentar

Presterte å miste lommeboka på bussen :(

Sovna på bussen, og når vi skulle av vekte kameratene meg og sa vi skulle gå av, og jeg forta meg jo ut...

Sånt er jævlig kjipt. Rimelig fornøyd med at jeg alltid sjekker lommene mine før jeg går av bussen/toget, og at jeg ser ned/rundt setet for å se om jeg har mistet noe.

HIV...og hoi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...