Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ridning er den beste fritidsaktiviteten som er. Basta bom! For meg er hest mer enn en fritidsaktivitet, det er mer en livstil vil jeg påstå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 I beg to differ. Riding er badass, det er bare det at her i Norge er det bare jenter og lettere feminine gutter som rir. This... Jeg red hest da jeg var yngre, men sluttet vel egentlig fordi det bare var jenter der (nå hadde ikek det nødvendigvis gjort noe ) Og det faktum at folk syntes det var rart at jeg var gutt og gikk på riding, gjorde ikek ting bedre. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Må si meg enig der Gypsy Blir fort mer enn bare en hobby. Til tross for masser av knall og fall, blå tær og bitt Virker som de fleste gutter som rir enten starter tidlig og faller fra, eller starter sent. Går på ridekurs nå og der er det 4-5 gutter/menn som rir bare den dagen jeg er der. Sikkert fler i løpet av uka og. Endret 28. juni 2011 av KristineS Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er heldigvis mange år siden jeg falt av, og hesten min har aldri bitt meg. Han har tråkket meg litt på tærne, klumsen min. Hehe. Men det og er relativt sjelden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Riding er kult. Riding er livet. Hest er best, ingen protest. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Andre som skal se Bill Burr live på sentrum scene i oktober? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Blah..sjefen ringte og ba meg komme en time tidligere på nattskiftet idag for å lære noe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Liker fritid bedre enn overtid. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fy faen, jeg er egentlig ikke bilmenneske men har blitt litt forelsket i Pagani Zonda R de siste dagene. Sett denne filmen et par ganger og. Vil prøve, vil prøve! http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kan ikke skille en Volkswagen fra en Opel selv, men liker å se på Top Gear UK bare for de morsomme programlederne. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Da var jeg straks ferdig på jobb, ut og teste sykkelen min etter servicen den hadde mens jeg var på sykehuset og fikk ræva nyheter - Kanskje det blir et høydepunkt i dagen min? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bagen til Vietnam veier 10kg. Skal være borte i 3 uker, det får holde. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Presterte å miste lommeboka på bussen Sovna på bussen, og når vi skulle av vekte kameratene meg og sa vi skulle gå av, og jeg forta meg jo ut... Kjipt å miste busskortet, hadde bare 150kr oppi der da, og siden jeg er introkunde får jeg nye bankkort gratis. Fortsatt KJEDELIG. Håper på at en snill sjel gav lommeboken til bussjåføren eller til politiet. Det er bare å ringe til politistasjonen i morra? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå skal jeg til Oslo på visumsintervju, jeg liker av en eller annen grunn ikke østlendinger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå skal jeg til Oslo på visumsintervju, jeg liker av en eller annen grunn ikke østlendinger. Visum hvor? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Presterte å miste lommeboka på bussen Sovna på bussen, og når vi skulle av vekte kameratene meg og sa vi skulle gå av, og jeg forta meg jo ut... Sånt er jævlig kjipt. Rimelig fornøyd med at jeg alltid sjekker lommene mine før jeg går av bussen/toget, og at jeg ser ned/rundt setet for å se om jeg har mistet noe. HIV...og hoi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Får meg til å lure på hva slags lommer du har, når du mister lommebok og sånt. Har til dags dato ikke mistet noe som helst som har vært i lommene mine... Men jeg manger verktøyssettet mitt da... <.< Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Uff, du vet du er nerd når du kan alle reservasjonsnummerene du skal bruke i ferien utenat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg