Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Og hunder skal ikke hoppe på personer. Det er rett og slett mangel på oppdragelse. Hunden vår hoppet også, men for oss var det ikke noe problem, for vi tok bare imot labbene og tok en liten "dans" med henne. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg ble overfalt av en diger klump av en hund når jeg gikk på barneskolen. Jeg og en annen fyr lekte litt med den, ikke sant, med pinne og sånn, slik som vi har sett på film. Plutselig hopper djevelavkommet på brystet mitt, glefser etter ansiktet mitt og begynner å dra av meg buksa. Har aldri sprunget så raskt som det jeg gjorde den dagen, selv om beina mine kun målte 30 cm. Har fortsatt arr etter der hvor de helvetes lange klørne på føttene dens stakk seg inn i brystet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg liker katter. Katter er koselige dyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg ble bitt av en ponni i brystet når jeg var liten. Etter det begynte jeg på ridning. Så badass var jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg liker katter. Katter er koselige dyr. Katter er pene å se på, men fy faen så egoistiske noen av de er. De er jo den ultimate "sjefen". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har blitt bitt av det aller meste. Hund, hest, slange, øgle, edderkopp, katt... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå har jeg sett fire tilfeller av "når jeg var liten" på denne siden ! Guuuuuys ! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Då ej vå liten... OOh, that reminds me ! Jeg skal prøve å lese Kenshin på Japansk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har endelig funnet en fin ishockey tracker. Nå kan jeg se på hockey når jeg vil selv om sesongen er over. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har endelig funnet en fin ishockey tracker. Nå kan jeg se på hockey når jeg vil selv om sesongen er over. Spoiler alert, Bruins vant. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hmm. Muttern skal slutte og røyke, og det er jeg glad for. Men makan til hvor irritabel hun er! Tror jeg får flytte ut de neste tre-fire dagene... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hmm. Muttern skal slutte og røyke, og det er jeg glad for. Men makan til hvor irritabel hun er! Tror jeg får flytte ut de neste tre-fire dagene... Tar lenger tid enn det før det går over :---) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har endelig funnet en fin ishockey tracker. Nå kan jeg se på hockey når jeg vil selv om sesongen er over. Spoiler alert, Bruins vant. Oi så sint jeg hadde vært på deg hadde det ikke vært for at jeg så alle finalekampene live. Ser på litt eldre kamper nå. Hmm. Muttern skal slutte og røyke, og det er jeg glad for. Men makan til hvor irritabel hun er! Tror jeg får flytte ut de neste tre-fire dagene... Tar lenger tid enn det før det går over :---) Veldig sant. Har vært en og en halv uke uten snus nå og er fremdeles irritabel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg ble bitt av en ponni i brystet når jeg var liten. Etter det begynte jeg på ridning. Så badass var jeg. Ridning og badass har ingenting i samme setning å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 I beg to differ. Riding er badass, det er bare det at her i Norge er det bare jenter og lettere feminine gutter som rir. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg ble bitt av en ponni i brystet når jeg var liten. Etter det begynte jeg på ridning. Så badass var jeg. Ridning og badass har ingenting i samme setning å gjøre. Jeg mener enda ridning er misforstått. Hvor badass er ikke Clint Eastwood og resten av cowboyene når de rir ned i solnedgangen. Kjipt at jenter har tatt helt over. Slutta på ridning etter noen uker da. Hadde ikke så mye talent. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hundehatet mitt har nok mest med at jeg er redd for de Ble bitt DA jeg var liten, aww. Scarred for life. Hold rundt meg. Jeg ble også bitt av hunden min da jeg var yngre, men det var ikke et stygt bitt, og det var et uhell. Men jeg var allerede fryktelig glad i hunden min da. Jeg ble bitt ganske stygt av bikkja da jeg var liten, men jeg ble aldri redd for hunder generelt. Jeg liker katter. Katter er koselige dyr. Jeg liker ikke katter. I det hele tatt. Finnes noen hederlige unntak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Cremaen på latte macchiatoen min smaker ... slimete. Noe sier meg at den er oversteamet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvor badass er ikke Clint Eastwood og resten av cowboyene når de rir ned i solnedgangen. Joa, men det er Clintern som er såpass badass at han kan pulle det off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg