Mr. Lurk Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Klarer en og oppdra en hund biter den ikke. gawd! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hund er kanskje verdens ondeste dyr så det er ikke så rart. Hater alle mannevonde kjøtere. Merkelig at de da blir klassifisert som "Menneskets beste venn"? Ytterst merkverdig det ja, men menneskene lar seg vel styre. På topp 10 listen min av irriterende ting så finner jeg denne situasjonen: "Ånei, han vil bare hilse. Han biter ikke da, skikkelig snill". Fuck off, jeg vil ikke hilse på han. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ytterst merkverdig det ja, men menneskene lar seg vel styre. På topp 10 listen min av irriterende ting så finner jeg denne situasjonen: "Ånei, han vil bare hilse. Han biter ikke da, skikkelig snill". Fuck off, jeg vil ikke hilse på han. Vel, det er ditt tap, strengt tatt. Jeg er selv storfan av hunder, og kjenner til hvor mye godt en hund kan gjøre i en familie. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er også storfan av hunder, men det betyr ikke at jeg ikke skjønner at ikke alle andre er det. Går jeg tur med bikkja, slipper jeg ikke hu/han bort på fremmede mennesker og sier "Åååh, næmmeeeeen, hun/han vil jo bare hilseeeee!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg liker bikkjer, men jeg liker ikke at folk skal presse bikkjene sine på meg. Om jeg ikke bøyer meg ned for å hilse på bikkja, så er det en stor sjanse for at jeg ønsker eieren trekker bikkja bort. Jeg har bikkje selv, er mao ikke så poppis å skulle raljere rundt med andres dyr. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg pleier å gå en stor omvei hvis jeg ser en bikkje komme mot meg på fortauet. Da skjønner de mitt avsky mot hunder. Pluss, jeg er redd for hunder i tillegg, mentalt ustabile dyr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bikkjen min kurerte en venninne sin hundeskrekk. fuckyeah.jpg Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hund er kanskje verdens ondeste dyr så det er ikke så rart. Hater alle mannevonde kjøtere. Merkelig at de da blir klassifisert som "Menneskets beste venn"? Ytterst merkverdig det ja, men menneskene lar seg vel styre. På topp 10 listen min av irriterende ting så finner jeg denne situasjonen: "Ånei, han vil bare hilse. Han biter ikke da, skikkelig snill". Fuck off, jeg vil ikke hilse på han. Hvis de er i humør til å bite så syntes det. En dag skal jeg ha meg en slik Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Husker jeg var liten og jeg sparket til naboens hund en gang. Bitch deserved it, greide ikke oppdra hunden ordentlig og den kom løpende mot meg. Fuck off doglovers, jeg sprer hatet mitt her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 mentalt ustabile dyr. Det er jo helt feil. Hunder er ikke mer ustabile enn mennesker. Bikkjen min kurerte en venninne sin hundeskrekk. fuckyeah.jpg Fortell gjerne mer. Hvis de er i humør til å bite så syntes det. En dag skal jeg ha meg en slik Selv skal jeg ha en slik en: 1 Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bikkjen min kurerte en venninne sin hundeskrekk. fuckyeah.jpg Hunden til ei venninne av meg kurerte min skrekk for store hunder!! Cred til hundene til deg og henne da !! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 mentalt ustabile dyr. Det er jo helt feil. Hunder er ikke mer ustabile enn mennesker. Prøver du å si at mennesker er stabile? Elsker hunder selv. En dag så skal jeg fange deg i et stort hull og kaste valper på deg, Mchansern. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Selv skal jeg ha en slik en: http://dogsbreed.net/wp-content/uploads/2011/03/leonberger_03a.jpg Jeg vil ha en sånn en: Og en del andre, for å være ærlig. Endret 28. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 mentalt ustabile dyr. Det er jo helt feil. Hunder er ikke mer ustabile enn mennesker. Bikkjen min kurerte en venninne sin hundeskrekk. fuckyeah.jpg Fortell gjerne mer. Hvis de er i humør til å bite så syntes det. En dag skal jeg ha meg en slik Selv skal jeg ha en slik en: Bernard hund ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Prøver du å si at mennesker er stabile? Elsker hunder selv. En dag så skal jeg fange deg i et stort hull og kaste valper på deg, Mchansern. Nei, jeg sier at hunder er et dyr som menneske, og må derfor ha en trygg og sikker oppvekst for å bli et fungerende individ. Mishandling i ung alder setter spor og kan gjøre både mennesker og hunder til ustabile individer. Jeg vil ha en sånn en: Og en del andre, for å være ærlig. Jeg er ikke så glad i hunder uten tjukk pels. Men flott hund er det uansett. Bernard hund ? Navnet står i lenken da. Leonberger. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis jeg noen gang flytter til et sted som egner seg til å ha store hunder, skaffer jeg meg lett en hund. Det virker bare trist å være en stor hund i et tettstrøk midt i en by. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hundehatet mitt har nok mest med at jeg er redd for de Ble bitt DA jeg var liten, aww. Scarred for life. Hold rundt meg. Endret 28. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg ble også bitt av hunden min da jeg var yngre, men det var ikke et stygt bitt, og det var et uhell. Men jeg var allerede fryktelig glad i hunden min da. Endret 28. juni 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er ikke så veldig redd for hunder nå lenger, men jeg føler meg utilpass sammen med dem. Jeg ble "angrepet" av en diger grå hund en gang som barn. Den ville bare hilse, men jeg ble pissredd likevel. Kanskje ikke så rart når et beist som er større en meg selv prøver å hilse på meg ved å hoppe på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg