Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Virker youtube? Får DNS Server error der.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg er superjapansk. I see. Ser nemlig ut som du har en liten fetish for japan. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Åjasså, du mener det? Why? Jeg har observert. Ditt profilbilde blant annet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den skjønne kvinnen i min avatar er Sør-Koreansk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Japanere er awesome http://www.youtube.com/watch?v=cwvVh0_ZelI Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Måkene. De er tilbake. Vurderer å lage meg sprettert, men blir kanskje vanskelig å treffe med Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Måkene mine tror jeg kommer når fiskebåter dokker til kai lengre opp ved elva i drammen. Det høres ut som måkene er rett utenfor vinduet, men jeg ser dem aldri hvis jeg kikker. De er vel litt unna, men skriker fortsatt så høyt at de plager vettet av meg. Og de starter nesten på slaget 05:00 hver natt. Igår ble jeg så irritert at jeg sto opp og lukka vinduet. Så våknet jeg 2 timer etterpå i en dam av svette under dyna og måtte åpne vinduet igjen. Endret 28. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Her bruker måkene å våkne kl 5, så starter arbeidsfolka med sprenging kl 7 Enda godt man kjøpte seg in ear headsett med god lyd isolering. Hadde jeg ikke hatt de hadde jeg nok krepert her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Snart kommer en ny harry potter film! Så nettopp part 1 av den der. Gleder meg!! Endret 28. juni 2011 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette kommer til å bli en så givende en dag. Jeg skal bare sitte her og vente på at NAV for håpentligvis ringer meg tilbake. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette kommer til å bli en så givende en dag. Jeg skal bare sitte her og vente på at NAV for håpentligvis ringer meg tilbake. Dette hørtes ut som en svært spennende dag for deg.. Da var jeg på jobben igjen, stille denne morgenen, like greit siden jeg er trøtt som fy Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har ferie. Derfor skal jeg se et par episoder til av Sons of Anarchy, så skal jeg hoppe til sengs og gi faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette kommer til å bli en så givende en dag. Jeg skal bare sitte her og vente på at NAV for håpentligvis ringer meg tilbake. Dette hørtes ut som en svært spennende dag for deg.. Da var jeg på jobben igjen, stille denne morgenen, like greit siden jeg er trøtt som fy Ja, ikke sant? For det er jo ikke som om jeg har andre ting å ta meg til. Som å sove, kjøre scooter til krampa tar meg eller bare stå noen timer i dusjen til vi er tomme for varmtvann ... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er søppelplukker på et deponi langt ute i hutiheita. Arbeidet består av å plukke søppel i skogen slik at grunneierne ikke blir sure. Men siden jeg plukket en god del på fredag kan jeg slappe av hele dagen i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette kommer til å bli en så givende en dag. Jeg skal bare sitte her og vente på at NAV for håpentligvis ringer meg tilbake. Dette hørtes ut som en svært spennende dag for deg.. Da var jeg på jobben igjen, stille denne morgenen, like greit siden jeg er trøtt som fy Nextgentel har problemer, og dermed har jeg problemer. Denne morgenene er langt ifra stille. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Nextgentel har problemer, og dermed har jeg problemer. Denne morgenene er langt ifra stille. Den er kjip, minner meg om tiden jeg jobbet i Telenor og når de hadde feil. Nå det var en travel morgen Edit: Det er ikke dårlig, når teksten i korken på en glass cola treffer perfekt; Nei, det kan ikke bli bedre.. Endret 28. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg