Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måkene mine tror jeg kommer når fiskebåter dokker til kai lengre opp ved elva i drammen. Det høres ut som måkene er rett utenfor vinduet, men jeg ser dem aldri hvis jeg kikker. De er vel litt unna, men skriker fortsatt så høyt at de plager vettet av meg. Og de starter nesten på slaget 05:00 hver natt.

Igår ble jeg så irritert at jeg sto opp og lukka vinduet. Så våknet jeg 2 timer etterpå i en dam av svette under dyna og måtte åpne vinduet igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Snart kommer en ny harry potter film! Så nettopp part 1 av den der.

Gleder meg!! :new_woot:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli en så givende en dag.

Jeg skal bare sitte her og vente på at NAV for håpentligvis ringer meg tilbake.

Dette hørtes ut som en svært spennende dag for deg..

Da var jeg på jobben igjen, stille denne morgenen, like greit siden jeg er trøtt som fy ;)

Lenke til kommentar

Da var jeg på jobben igjen, stille denne morgenen, like greit siden jeg er trøtt som fy ;)

Ja, ikke sant? For det er jo ikke som om jeg har andre ting å ta meg til. Som å sove, kjøre scooter til krampa tar meg eller bare stå noen timer i dusjen til vi er tomme for varmtvann ...

Lenke til kommentar

Nextgentel har problemer, og dermed har jeg problemer. Denne morgenene er langt ifra stille. :(

Lenke til kommentar

Nextgentel har problemer, og dermed har jeg problemer. Denne morgenene er langt ifra stille. :(

Den er kjip, minner meg om tiden jeg jobbet i Telenor og når de hadde feil. Nå det var en travel morgen :p

Edit: Det er ikke dårlig, når teksten i korken på en glass cola treffer perfekt;

post-39385-0-65633400-1309245378_thumb.jpg

Nei, det kan ikke bli bedre..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...