Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Eplefe: Trur det berre er fem i mellom kvar på den andre eliminisjonsleken. Forresten så koste eg meg nettopp. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Clvn: FHM/vi menn/pondus + toalett + 20-30min. DET er kvalitetstid det! Enig! Deilig med dobesøk! Endret 26. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg må innrømme at etter å ha lest visse kapitler av "Lesbisk Nigger", fikk jeg mer lyst til å utforske ting og tang. Kanskje jeg bare skal stikke til Mykonos og håpe at boka er nogenlunde sann ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ånei ånei ånei.. Bildene Eplefe.. BILDENE.. fysj..! Lars: Hvordan er en anal orgasme sammenlignet med en normal? Og har du noen gang fått rimjob? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Har på ingen som helst måte tenkt til å prøve. Ser heller ikke poenget til Lars om å øke selvtilliten, ville vel heller følt meg utrolig frarøvet. Forresten _Magnus_, og dere andre.. er nicket mitt litt vrient? Det er Kosmo! ;P (K)Cosmo med "K", ikke sant? Kosmo! ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lars: Hvordan er en anal orgasme sammenlignet med en normal? Og har du noen gang fått rimjob? Anderledes... Kan ikke beskrive det på noen annen måte. Og nei.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO Dette må ha sett ganske merkelig ut x) Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror jeg holder meg til å kalle deg "K" jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ''å plukke på seg selv i nr. 2'' hahahaha! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror jeg holder meg til å kalle deg "K" jeg Jaja! Funker den au! ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Autofellatio? Dette er forresten en av de bedre diskusjonene her på DNFK. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo Er vel faktisk få som klarer å utføre autofellatio er det ikke? Det er å gi seg selv oralsex, right? Er vel fler kvinner enn menn som klarer det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Gudene skal vite at hadde jeg klart å utføre autofellatio, hadde jeg vært mye mindre sosial Og hånda mi hadde fått hvile mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO Dette må ha sett ganske merkelig ut x) Vi filmet det ikke for å se på oss selv i ettertid, så jeg kan liksom ikke svare deg på det der. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo Ditto! Eller Bifil ivertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Gudene skal vite at hadde jeg klart å utføre autofellatio, hadde jeg vært mye mindre sosial Og hånda mi hadde fått hvile mer Og du hadde antagelig fått i deg mye mer proteiner? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO Dette må ha sett ganske merkelig ut x) Vi filmet det ikke for å se på oss selv i ettertid, så jeg kan liksom ikke svare deg på det der. xD Har selv hatt gleden av å delta i trekant, riktignok bare én gang (cry...). Fikk en merkelig vri da jentene begynte å ta hverandre med strap-on, morsomste jeg har sett. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er vel faktisk få som klarer å utføre autofellatio er det ikke? Det er å gi seg selv oralsex, right? Er vel fler kvinner enn menn som klarer det? Nei. http://www.erotikknett.no/3003_30.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg