Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil :(

Har på ingen som helst måte tenkt til å prøve. Ser heller ikke poenget til Lars om å øke selvtilliten, ville vel heller følt meg utrolig frarøvet.

Forresten _Magnus_, og dere andre.. er nicket mitt litt vrient? Det er Kosmo! ;P (K)Cosmo med "K", ikke sant? Kosmo! ;P

Lenke til kommentar
Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO

Dette må ha sett ganske merkelig ut x)

Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. :hmm:

Lenke til kommentar

Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. :hmm:

Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo :wee:

Er vel faktisk få som klarer å utføre autofellatio er det ikke? Det er å gi seg selv oralsex, right? Er vel fler kvinner enn menn som klarer det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo :wee:

Ditto! Eller Bifil ivertfall :)

Lenke til kommentar
Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO

Dette må ha sett ganske merkelig ut x)

Vi filmet det ikke for å se på oss selv i ettertid, så jeg kan liksom ikke svare deg på det der. xD

Har selv hatt gleden av å delta i trekant, riktignok bare én gang (cry...). Fikk en merkelig vri da jentene begynte å ta hverandre med strap-on, morsomste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...