Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du TRENGER ikke termometer, men jeg er for lat til å drive med vanntesting.

Vil bare si takk til deg! :)

For et par uker siden spurte jeg om det var verdt å reise langt for å treffe jenter man er interessert i (omvendt for deg da), og du svarte bl.a. at det så absolutt var det,, og at du har fått to seriøse forhold utifra det. Nå er jeg sammen med hun jeg reiste bort for å treffe. :love:

Lenke til kommentar

Vil bare si takk til deg! :)

For et par uker siden spurte jeg om det var verdt å reise langt for å treffe jenter man er interessert i (omvendt for deg da), og du svarte bl.a. at det så absolutt var det,, og at du har fått to seriøse forhold utifra det. Nå er jeg sammen med hun jeg reiste bort for å treffe. :love:

Awww! Solskinnshistorie! Nå ble jeg glad. Gratulerer til dere. :wee:
Lenke til kommentar

Ja, vi vet jo hvordan det går. :p

Det var en bra kveld :wee:

Hmmm, lurer på hvor langt jeg klarer å kaste serveren min fra balkongen. Burde vel klare minst 10 meter vekk fra husveggen?

+10 poeng om du treffer en person. +20 om personen er under 10 år.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å komme til Bergen nå. Hva synes du forresten om Bloody Mary? Noen må lære meg å lage det ordentlig. Er mer flink til mojitos, jeg. Og geléshots. ermm.gif

Eh, det er tomat i den. Jeg liker egentlig ikke tomat noe særlig. Men jeg er grei nok på hele mixology-greien til at jeg klarer å lage en decent en allikevel. Skal teste litt med pappa en kveld. Han skal ha guttekveld, jeg skal være bartender. fuckyeah.jpg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...