Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"HTML"? Html? Alvorlig? Veldig Y2k, Unni. Nå må du buste ut CSS-en og HTML5 for å ha en sjanse.

Prøvde å bruke Google Tranlate fra Gresk til Norsk, men til og med Google klarte det ikke :p Godt gjort :thumbup:

HTML - Hyper Text Markup Language. Språket for å lage nettsider.

Y2k = year 2 000. Skummelt år da man forventet at PC-er ville kræsje grunnet en gammel tellemetode (de talte 98, 99 og dermed 00, som ville blitt 1900 og ikke 2000)

CSS = Cascading Style Sheets. "Malen" til hvordan en nettside skal sees ut. Kombineres med HTML.

HTML5 = Nyeste kodeversjon av HTML.

Bedre? :p

Stemmer.

Hvis jeg sier at skjermkortet er der du plugger skjermkabelen din inn i PC-en, hjelper det? :p

Lenke til kommentar

"HTML"? Html? Alvorlig? Veldig Y2k, Unni. Nå må du buste ut CSS-en og HTML5 for å ha en sjanse.

Hei, jeg er ikke akkurat ny på forumet, just saying. Og jeg snakket om den gang da! Ikke at jeg kan hverken CSS eller HTML5. Eller at jeg kunne noe annet en veldig, veldig basic html. Jeg koste meg veldig med tekstformatering ved hjelp av html da. Glemte skillz.

Hehe :p Måtte bare prøve denne etter at den ble posta her for ei stund sida. Har allerede funnet meg en nerdegutt, så den biten trenger jeg ikke bry meg med lengre ;)Men han klager ihvertfall ikke på bakinga.

Da er du heldig, eller utrolig flink. Jeg brukte 2 år på å få min til å smake skikkelig på bakingen min. Det kan selvsagt ha noe med hvor fornærmet jeg ble når jeg bakte skoleboller ene og alene til ham (jeg liker dem ikke) og han aldri tok seg tid til å smake mer enn ett pittelite musebitt. :p

Nie: Fordi dagens menn vil ha damer som holder seg til kjøkkenet

Høh. Da må jeg gi opp dagens menn. PCen står i stua, og senga på soverommet. 8D

Det er faktisk sant. Min drøm er å ha en husmor til kone. Any takers? :tease:

Du kan alltids få bo i kjelleren med Lemon, om hun sier det er greit. 8D

Er jo ingen hemmelighet at dersom Nie vil ha deg, våkner du plutselig opp i en kjeller med lenker rundt armer og ben.Uten det minste snev av hint.. :ph34r:

Ei! Jeg hinter ikke, men jeg sier det da rett ut. *snøft*
Lenke til kommentar

Det er faktisk sant. Min drøm er å ha en husmor til kone. Any takers? :tease:

Du kan alltids få bo i kjelleren med Lemon, om hun sier det er greit. 8D

Veldig fristende, men er litt usikker på om det vil kræsje med jobben min, lønna mi og sånt som jeg trenger for å være sugardaddy.
Lenke til kommentar

Veldig fristende, men er litt usikker på om det vil kræsje med jobben min, lønna mi og sånt som jeg trenger for å være sugardaddy.

Kan jeg friste med veldig løse lenker, eller er du storforlangende og må ha sånn fancypancy ankel-ting som gjør at du bare kan gå der og der uten å få støt?
Lenke til kommentar

Er du gal, Eplefe? Det betyr at politiet dukker opp, og siden jeg ikke har noen planer om å bo på Fedje, så kommer de mest sannsynlig før det er gått alt for lang tid. Tenk om han får fortalt dem om hvordan jeg holder ham og Lemon fanget i kjelleren? ._.

Lenke til kommentar

Kan jeg friste med veldig løse lenker, eller er du storforlangende og må ha sånn fancypancy ankel-ting som gjør at du bare kan gå der og der uten å få støt?

Øy, jeg er datanerd. OM jeg får en trådløs duppeditt som lager lyder og blinker, når jeg gjør noe spesielt, er jeg solgt med en eneste gang.

Kan vi ikke skaffe ham en som gauler "SEX OFFENDER ALERT!" hver gang han er i nærheten av en lekeplass? :D

Like greit. De har en tendens til å bite under BJs...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe :p Måtte bare prøve denne etter at den ble posta her for ei stund sida. Har allerede funnet meg en nerdegutt, så den biten trenger jeg ikke bry meg med lengre ;) Men han klager ihvertfall ikke på bakinga.

OH LORD. Sikler her jeg sitter.

Var kjempegode :D Men tror jeg var litt utålmodig for karamellen var ganske så våt enda så det ble litt kliss. Eller så har jeg gjort noe feil slik at det ikke vil stivne ordentlig, men godt smakte det ihvertfall ;)

Karamell er veldig tricky. Brukte flere år (og godteritermometer) før jeg følte jeg fikk det til skikkelig. Tror faktisk jeg skal lage karameller snart, for jeg har et helt glass med kondensert melk jeg ikke får brukt til annet enn baking/godteri eller lemonade.

Jeg jukser med karamellene, jeg. Slår inn melis for å få dem til å bli stive. Minner meg på at det snart er på tide å lage en porsjon peanøttkarameller. Mmm.

Hvis vi fortsatt flekser bakeskills har jeg laget rabarbrapai i dag, forresten.

Lenke til kommentar

Dessverre troller jeg ei.

Greit.

Skjermkortet er selve enheten som tolker datasignalene om til bildesignaler som sendes til skjermen. Driveren som man laster ned på nettet, er "språket" for at maskinen din skal kunne snakke korrekt med skjermkortet.

Lenke til kommentar

OH LORD. Sikler her jeg sitter.

Jeg som postet dem originalt, du siklet da og. Korttidshukommelse, Oda?

Jeg jukser med karamellene, jeg. Slår inn melis for å få dem til å bli stive. Minner meg på at det snart er på tide å lage en porsjon peanøttkarameller. Mmm.

Hvis vi fortsatt flekser bakeskills har jeg laget rabarbrapai i dag, forresten.

GASP. JUKSEKARAMELLER? Jeg fant nettopp ut hva du skal dedikere store deler av Desember på. Jeg skal lære deg å lage skikkelige karameller som du kan ta med deg hjem i juleferien og være stolt av. :wee:
Lenke til kommentar

Har muligens et lite snev av Alzheimers, ja.

Heihei, det er ikke juks i så måte. Tror bare det ikke er lov å kalle dem karameller. Men jeg føler meg så dum når jeg sier "fudge". Bruker samme oppskrift som Sophie Dahl, min heltinne. Og ja, jeg vil på karamellkurs! Får angst når det står "termometer" i oppskrifter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...