KristineS Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva slags sekk har du kjøpt, Cinque? Er en Helsport Besseggen 55L. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men utrolig mye bedre på enn billigere typer. Og det teller masse når jeg skal drasse rundt på den i tre uker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Aah, bildene jeg får! Tror det vil bli en suksess. Hvis den var til meg, så ja. Det vil garantert bli en gigantisk suksess. Jeg har allerede lokalisert flere karaokebarer i Saigon, og mine venner skal lures med med listighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva slags sekk har du kjøpt, Cinque? Er en Helsport Besseggen 55L. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men utrolig mye bedre på enn billigere typer. Og det teller masse når jeg skal drasse rundt på den i tre uker. Sant, sant. Er viktig å ha en god sekk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vil si at en billett til kesha er bedre enn en iphone. Ikke at jeg er særlig glad i kesha heller... Denne må jeg si at jeg støtter 100% Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gahhh... talk to her or not to talk to her? Mah, har litt lyst til å legge meg. Var dritdigg å sove fra nitiden i går Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hmm, kjøpe seg Wii i løpet av uka eller ikke? Frister meget Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Yummy. Hjemmelagd twixkake/konfekt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ny trend på forumet nå eller? Når jeg begynte her inne var det om å gjøre for jentene å si "html", "trenger nytt skjermkort" eller andre ting som hintet om at de kunne mer enn å skrive inn adressen til blink i IE. Nå er det om å gjøre å flexe bake-egenskapene sine for å tiltrekke seg nerdegutter? Jeg bare sier det, jeg lager noen killer sjokoladekjeks som til tider kan forveksles med en våt drøm. 8D Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gahhh... talk to her or not to talk to her? Mah, har litt lyst til å legge meg. Var dritdigg å sove fra nitiden i går Hvis du snakker med din så snakker jeg med min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 "HTML"? Html? Alvorlig? Veldig Y2k, Unni. Nå må du buste ut CSS-en og HTML5 for å ha en sjanse. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Ny trend på forumet nå eller? Når jeg begynte her inne var det om å gjøre for jentene å si "html", "trenger nytt skjermkort" eller andre ting som hintet om at de kunne mer enn å skrive inn adressen til blink i IE. Nå er det om å gjøre å flexe bake-egenskapene sine for å tiltrekke seg nerdegutter? Jeg bare sier det, jeg lager noen killer sjokoladekjeks som til tider kan forveksles med en våt drøm. 8D Hehe Måtte bare prøve denne etter at den ble posta her for ei stund sida. Har allerede funnet meg en nerdegutt, så den biten trenger jeg ikke bry meg med lengre Men han klager ihvertfall ikke på bakinga. Endret 27. juni 2011 av KristineS Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nie: Fordi dagens menn vil ha damer som holder seg til kjøkkenet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Awww yeaaah. Var de like gode som de så ut, Cinque? Har store planer om å lage dem selv, men først skal det lages motherfuckings margarita-muffins. Med en lillebror som er aspirerende baker har selvtilliten min fått seg en knekk mellom ham og mamma. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg flexer ofte PC-egenskapene mine for å få mæd credz. Ehehehe, vet ikke hva et skjermkort er en gang jeg. Lycan må komme hit og jobbe med PC-en en gang. 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Var kjempegode Men tror jeg var litt utålmodig for karamellen var ganske så våt enda så det ble litt kliss. Eller så har jeg gjort noe feil slik at det ikke vil stivne ordentlig, men godt smakte det ihvertfall Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 "HTML"? Html? Alvorlig? Veldig Y2k, Unni. Nå må du buste ut CSS-en og HTML5 for å ha en sjanse. Prøvde å bruke Google Tranlate fra Gresk til Norsk, men til og med Google klarte det ikke Godt gjort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nie: Fordi dagens menn vil ha damer som holder seg til kjøkkenet Det er faktisk sant. Min drøm er å ha en husmor til kone. Any takers? Jeg flexer ofte PC-egenskapene mine for å få mæd credz. Ehehehe, vet ikke hva et skjermkort er en gang jeg. Lycan må komme hit og jobbe med PC-en en gang. Du vet ikke hva et skjermkort er? seriøst? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Var kjempegode Men tror jeg var litt utålmodig for karamellen var ganske så våt enda så det ble litt kliss. Eller så har jeg gjort noe feil slik at det ikke vil stivne ordentlig, men godt smakte det ihvertfall Karamell er veldig tricky. Brukte flere år (og godteritermometer) før jeg følte jeg fikk det til skikkelig. Tror faktisk jeg skal lage karameller snart, for jeg har et helt glass med kondensert melk jeg ikke får brukt til annet enn baking/godteri eller lemonade. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gahhh... talk to her or not to talk to her? Mah, har litt lyst til å legge meg. Var dritdigg å sove fra nitiden i går Hvis du snakker med din så snakker jeg med min Too late for min del. Menmen, vet ikke om jeg har lyst Begge flytter mest sannsynlig til høsten, og jeg drar bort 3 uker nå i sommerferien også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Er jo ingen hemmelighet at dersom Nie vil ha deg, våkner du plutselig opp i en kjeller med lenker rundt armer og ben.Uten det minste snev av hint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg