Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Robinsons Fruit Shoot Appelsin er jævlig søtt, men likevel godt i små doser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 STILLE STILLE STILLE. La oss slette feil fil. La oss. SLETT SLETT SLETT. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 *bilde* skal visst bli bra vær i morra dog Du er bare på feil sted, kjekken. 26 grader her sør for Trondhjem, og jeg nyter usunn mat. Fin baguett med mayo, amerikanerskinke og Jarlsberg. Awesome! <3 digg! ska prøve å komma meg inn til oslo nå, sjøl om det ser litt usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 La oss høre på CunninLynguists og kose oss mens vi støvsuger og vasker bilen til mor! *bilde* skal visst bli bra vær i morra dog Du er bare på feil sted, kjekken. 26 grader her sør for Trondhjem, og jeg nyter usunn mat. Fin baguett med mayo, amerikanerskinke og Jarlsberg. Awesome! <3 digg! ska prøve å komma meg inn til oslo nå, sjøl om det ser litt usannsynlig ut. Så lenge du ikke tar tog, går det vel greit. Bør da gå buss fra Rælingen til Oslo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kommer til å laste ned et par gb med Radioresepsjonen eller Misjonen i kveld, må ha noe å høre på, på den 18t lange flyreisen på onsdag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 buss fra rælingen til oslo går bare på morran og kvelden. men går buss i stedenfor tog rett inn til oslo fra lillestrøm så går heller dit. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 *bilde* skal visst bli bra vær i morra dog Du er bare på feil sted, kjekken. 26 grader her sør for Trondhjem, og jeg nyter usunn mat. Fin baguett med mayo, amerikanerskinke og Jarlsberg. Awesome! <3 Y U NO UTENDØRS? Måtte bare. Drar til sverige på fotballturnering om 4 dager, håper på knallvær da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 edit: Aaah, endelig har jeg huska å gaffe masse håndkler fast til senga mi. Ååååw, væter du senga? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 *bilde* skal visst bli bra vær i morra dog Du er bare på feil sted, kjekken. 26 grader her sør for Trondhjem, og jeg nyter usunn mat. Fin baguett med mayo, amerikanerskinke og Jarlsberg. Awesome! <3 Y U NO UTENDØRS? Måtte bare. Drar til sverige på fotballturnering om 4 dager, håper på knallvær da Var utendørs og skal utendørs, men måtte inn for å mekke mat og poste litt her og der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 edit: Aaah, endelig har jeg huska å gaffe masse håndkler fast til senga mi. Ååååw, væter du senga? Ja Tenkte jeg skulle lime håndkler der jeg tisser, sånn at alt tisset blir samla opp i ei rye jeg kan henge i bilen som wonderbaum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 D'aww! Gummilaken må da være mye bedre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kom med tips til hva slags brennevin som skal kjøpes i tax-free'n på onsdag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Kom med tips til hva slags brennevin som skal kjøpes i tax-free'n på onsdag. John Lee. Best. Shit. Ever. Endret 27. juni 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Alt annet enn Pitu, det smaker gamle reker, selv om det så vidt jeg vet er sukkerbrennevin. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gleder meg til god Tv-en blir levert oppe hos mor Er straks ferdig å pakke ned hybelen her, da gjenstår det bare rundvask i morgen så er man klar for flytur nordover Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gleder meg til god Tv-en blir levert oppe hos mor Er straks ferdig å pakke ned hybelen her, da gjenstår det bare rundvask i morgen så er man klar for flytur nordover linken funk itt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hver gang jeg leker hard setter jeg på noe latino/spansk rap. Det er så sykt ass. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gleder meg til god Tv-en blir levert oppe hos mor Er straks ferdig å pakke ned hybelen her, da gjenstår det bare rundvask i morgen så er man klar for flytur nordover linken funk itt Du må ha nettskillz! http://www.dustinhome.se/pd_5010379653.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg