Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal snart kjøpe interiør til leiligheten :fun: Snart bare en måned til jeg flytter. Nå er det eneste som gjenstår å skaffe leilighet :---D

Never mind. Fikk nettopp leilighet. Med eget bad til og med :fun: Må dele kjøkken med 10 andre, men det får heller bare være.

Lenke til kommentar

Jeg hadde største luremusen på besøk i går. Vi satt og drakk og snakket til kl fem om natten, I made my move og begynte å kysse henne, vi begynner å ta det videre, og plutselig "Jeg må hjem". :wallbash:

Kanskje hun begynte å bli edru og innså hva hun hadde blitt med hjem? :!:

Endret av MotorsagJenny
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Felleskjøkken med 10 stk? Det må nok skrenke inn på kokkeleringen!

Skrenke inn på kokkeleringen? Jeg kan ikke kokkelere :p Blir nok ikke mye fancy retter, nei. Ikke at jeg har råd til det heller. Blir nok mye havregryn, tunfisk og annen kjip billigmat.

Lenke til kommentar

Felleskjøkken med 10 stk? Det må nok skrenke inn på kokkeleringen!

Skrenke inn på kokkeleringen? Jeg kan ikke kokkelere :p Blir nok ikke mye fancy retter, nei. Ikke at jeg har råd til det heller. Blir nok mye havregryn, tunfisk og annen kjip billigmat.

Det er ikke noe problem å spise godt og sunt selv om man er fattig. Problemet jeg tenkte på var at siden det er 10 stk som bor der, og hver av de lager sin egen mat, vil de ta over 2 timer før alle har laget seg middag.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å spise godt og sunt selv om man er fattig. Problemet jeg tenkte på var at siden det er 10 stk som bor der, og hver av de lager sin egen mat, vil de ta over 2 timer før alle har laget seg middag.

Det er jo, forhåpentligvis, flere komfyrer der. Er et relativt stort kjøkken. Nå spiser ikke alle middag samtidig, så det blir sikkert ikke et veldig stort problem. Blir litt rart å dele kjøkken med ti personer jeg ikke kjenner, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...