Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Tentacles er en grisegod skive som kan gi selv den sterkeste mann spasmer i endetarmen. Edit: Blir glad av slike bilder. Så... pent. Endret 27. juni 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 What is the clock, bitches? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Skal snart kjøpe interiør til leiligheten Snart bare en måned til jeg flytter. Nå er det eneste som gjenstår å skaffe leilighet :---D Never mind. Fikk nettopp leilighet. Med eget bad til og med Må dele kjøkken med 10 andre, men det får heller bare være. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Felleskjøkken med 10 stk? Det må nok skrenke inn på kokkeleringen! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Da har man vært på vannet i pøsende regnvær Et dårlig og kort dykk, broren min glemte blybeltet sitt og strevde for å holde seg nede. Jeg klarte å rulle av båten uten maske på meg Begge to ble kliss våte også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 syns ikke du kan forvente annet enn å bli våt om du dykker i vann Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Første dag på skolen i dag. Flott at det startet 9 og ikke 8, siden jeg forsov meg i en halvannen time Innkjøp av ny musematte i boks, snart ny mus og fått meg hybel fra 1. August. Dette blir bra Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 skole hvor hen? nettopp starta med sommerferien min jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 syns ikke du kan forvente annet enn å bli våt om du dykker i vann Tørrdrakt, skal liksom bare bli våt på hode og hender Begge oss hadde en liter eller mer i drakta. Han hadde et hull, jeg har en nakkeforsegling som ikke gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 skole hvor hen? nettopp starta med sommerferien min jeg. Gjøvik, sommerkurs i matte Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg hadde største luremusen på besøk i går. Vi satt og drakk og snakket til kl fem om natten, I made my move og begynte å kysse henne, vi begynner å ta det videre, og plutselig "Jeg må hjem". Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg hadde største luremusen på besøk i går. Vi satt og drakk og snakket til kl fem om natten, I made my move og begynte å kysse henne, vi begynner å ta det videre, og plutselig "Jeg må hjem". Kanskje hun begynte å bli edru og innså hva hun hadde blitt med hjem? :!: Endret 27. juni 2011 av MotorsagJenny 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 skole hvor hen? nettopp starta med sommerferien min jeg. Gjøvik, sommerkurs i matte Har en kompis som skal på det kurset fra neste uke av.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Neida. Jeg hadde sørget for å skjenke henne full i vodka for å ikke gå i den fellen 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Neida. Jeg hadde sørget for å skjenke henne full i vodka for å ikke gå i den fellen Så det var bare en luremus da. Alltid kjipt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Felleskjøkken med 10 stk? Det må nok skrenke inn på kokkeleringen! Skrenke inn på kokkeleringen? Jeg kan ikke kokkelere Blir nok ikke mye fancy retter, nei. Ikke at jeg har råd til det heller. Blir nok mye havregryn, tunfisk og annen kjip billigmat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Felleskjøkken med 10 stk? Det må nok skrenke inn på kokkeleringen! Skrenke inn på kokkeleringen? Jeg kan ikke kokkelere Blir nok ikke mye fancy retter, nei. Ikke at jeg har råd til det heller. Blir nok mye havregryn, tunfisk og annen kjip billigmat. Det er ikke noe problem å spise godt og sunt selv om man er fattig. Problemet jeg tenkte på var at siden det er 10 stk som bor der, og hver av de lager sin egen mat, vil de ta over 2 timer før alle har laget seg middag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 om man slår sammen folk med å lage en stor rett til 5 + personer så får man digg mat til rimelig billig penge. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det er ikke noe problem å spise godt og sunt selv om man er fattig. Problemet jeg tenkte på var at siden det er 10 stk som bor der, og hver av de lager sin egen mat, vil de ta over 2 timer før alle har laget seg middag. Det er jo, forhåpentligvis, flere komfyrer der. Er et relativt stort kjøkken. Nå spiser ikke alle middag samtidig, så det blir sikkert ikke et veldig stort problem. Blir litt rart å dele kjøkken med ti personer jeg ikke kjenner, da. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvor skal du studere, Coa? Rekk opp hånda den som har leilighet til meg i Tromsø a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg