Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Slimda; Det hørtes jo svært spennende ut Aldri en dag uten nye problemer. Jeg er mektig imponert over alle feilene folk klarer å skape. Jeg hadde ikke klart en promille om jeg så gikk inn for det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg kreperer nesten. Ingenting er som å leke med sirkelsag etter 4timer søvn. ...var hans siste ord før han kuttet av aortaen ved en feiltagelse. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg Det er faktisk ikke så kjedelig, fordi folk er aldri like og samtalene blir heller aldri like. Og når du slenger på nettbank support som vi også har så er det stadig nye utfordringer Blit litt som dette; Aldri en dag uten nye problemer. Jeg er mektig imponert over alle feilene folk klarer å skape. Jeg hadde ikke klart en promille om jeg så gikk inn for det. Det tror jeg på, er nok mye av det samme uansett support yrke tror jeg. Folk får til det mest utrolige. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det beste er når vi ber brukerene om å sende PC-en deres i posten (ja, den lille boksen under pulten din med alle kablene i), så ender de opp med å poste selve skjermen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hehe, hvorfor blir jeg ikke overrasket? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg Det er faktisk ikke så kjedelig, fordi folk er aldri like og samtalene blir heller aldri like. Og når du slenger på nettbank support som vi også har så er det stadig nye utfordringer Blit litt som dette; Aldri en dag uten nye problemer. Jeg er mektig imponert over alle feilene folk klarer å skape. Jeg hadde ikke klart en promille om jeg så gikk inn for det. Det tror jeg på, er nok mye av det samme uansett support yrke tror jeg. Folk får til det mest utrolige. Good good. Driver med support selv, men da ofte med tyngre problemer, og har lite med sluttbrukere å gjøre. Jobben min Sykemeldt ut onsdagen, så tilbake på jobb. Gleder meg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg supporterer bare vanlige nettbank kunder, men jeg liker jobben så langt - selv om jeg bare har jobbet her i 3 måneder. Å sitte med sluttbrukere og slike ting er jo selvsagt noe helt annet og i en annen liga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Har jobbet her i over 3 år, og jeg koser rumpa av meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Heldigvis jobber jeg heller ikke mot direktemarket eller sluttbrukere selv. De jeg jobber mot nå er ille nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Volbeat med The Mirror and The Ripper er svært groovy å høre på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Volbeat med The Ripper? Snakker vi en coverlåt av Priest? Helligbrøde! http://www.youtube.com/watch?v=W2NomJuAkoA You're in for a shock-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei, sangen heter "The Mirror and The Ripper". Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Anamanaguchi – Airbrushed (RAC Remix) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eyHQYZCCCRY Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg trenger noe beroligende musikk tror jeg, sitter og gjør et tappert forsøk på å installere stuff i Fedora, men får det ikke til hat.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tarantella http://www.youtube.com/watch?v=mMtrxjAbnXo 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vowels er musikknerden min <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Alt av Iron&Wine eller Antlers. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tarantella er faen meg fantastisk! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tarantella er faen meg fantastisk! Ja, er så digg. Har allerede hørt på plata to ganger i dag, nå blir det litt Leviathan tror jeg. Fått hekta etter du anbefalte meg Tentacles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg