Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg :D

Det er faktisk ikke så kjedelig, fordi folk er aldri like og samtalene blir heller aldri like.

Og når du slenger på nettbank support som vi også har så er det stadig nye utfordringer :)

Blit litt som dette;

Aldri en dag uten nye problemer. Jeg er mektig imponert over alle feilene folk klarer å skape. Jeg hadde ikke klart en promille om jeg så gikk inn for det.

Det tror jeg på, er nok mye av det samme uansett support yrke tror jeg. Folk får til det mest utrolige.

Lenke til kommentar

Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg :D

Det er faktisk ikke så kjedelig, fordi folk er aldri like og samtalene blir heller aldri like.

Og når du slenger på nettbank support som vi også har så er det stadig nye utfordringer :)

Blit litt som dette;

Aldri en dag uten nye problemer. Jeg er mektig imponert over alle feilene folk klarer å skape. Jeg hadde ikke klart en promille om jeg så gikk inn for det.

Det tror jeg på, er nok mye av det samme uansett support yrke tror jeg. Folk får til det mest utrolige.

Good good. Driver med support selv, men da ofte med tyngre problemer, og har lite med sluttbrukere å gjøre. Jobben min :love:

Sykemeldt ut onsdagen, så tilbake på jobb. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...