Empathy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Noen som blir med på klespoker? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Med mine pokerferdigheter er jeg stygt redd for at nettopp du taper. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Med mine pokerferdigheter er jeg stygt redd for at nettopp du taper. Går bra, har ikke så mye å vise fram. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Flott, men ikke vis det til barn i parken. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Flott, men ikke vis det til barn i parken. Slapp av, alle vet at barna er på kjøpesenterene nå om dagen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Stygge snekker som begynner å banke kl 7 på morran rett utafor vinduet mitt Jaja, godt jeg har sovet siden kl 21 i går Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvis du har sovet i 10 timer, har du sovet tre ganger så lenge som jeg har gjort. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg hadde sære drømmer i natt. Husker de ikke klart, men av det jeg husker var den en kombinasjon av Fallout 3/NV, Gears of War og TG. Endret 27. juni 2011 av bazukh 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvis du har sovet i 10 timer, har du sovet tre ganger så lenge som jeg har gjort. Kjipt for deg, for jeg er ganske uthvilt Eneste som er dritt er at det er regnvær, og jeg skal ut på vannet og dykke. Om ikke det er dårlig nok sikt fra før så blir det ikke bedre av at det er overskyet (og at hovedlykta mi er i hendene til postvesenet) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Glemmer at det å legge seg klokka 7 om morningen ikke er det beste sjakktrekket når gravemaskiner rett utafor vinduet starter halv 8 om morningen..... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hadde jeg hatt ferie, hadde jeg overlevd. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg må seriøst lære meg å komme i seng før, endte opp med sånn 5 timer søvn i dag.. Aldri noe behagelig å sitte med data/kundesupport når man er så trøtt Forresten, noen i oslo området som kjenner til hvordan det er å komme seg fra grefsen til rikshospitalet på en enkel måte? Endret 27. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg må seriøst lære meg å komme i seng før, endte opp med sånn 5 timer søvn i dag.. Aldri noe behagelig å sitte med data/kundesupport når man er så trøtt Forresten, noen i oslo området som kjenner til hvordan det er å komme seg fra grefsen til rikshospitalet på en enkel måte? Jøss, sitter du emd data/kundesupport? Hva slags support sitter du på? Vanlig telefonsupport, eller går du dypere inn og faktisk fikser/bytter ut maskinene også? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ach ja, man er trøtt ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jøss, sitter du emd data/kundesupport? Hva slags support sitter du på? Vanlig telefonsupport, eller går du dypere inn og faktisk fikser/bytter ut maskinene også? Jeg sitter med vanlig telefonsupport bare, men det er spesifikt rettet mot problemer rundt bruk av nettbank i Terra. Så vi har da support på alle platformer. Er ikke akkurat så vanskelig å hjelpe kunder å sette opp Java, nettlesere og PDF leser - av og til litt hjelp til oppsett av printere. Trafikanten! Den burde jeg jo ha tenkt på selv Endret 27. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Aha. Sitter selv på support, men vi bedriver alle nivåer av support. Alt fra å svare på spørsmål, feilsøke problemet og bytte ut PC-en. Svært interessant. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Slimda; Det hørtes jo svært spennende ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg kreperer nesten. Ingenting er som å leke med sirkelsag etter 4timer søvn. The pain. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jøss, sitter du emd data/kundesupport? Hva slags support sitter du på? Vanlig telefonsupport, eller går du dypere inn og faktisk fikser/bytter ut maskinene også? Jeg sitter med vanlig telefonsupport bare, men det er spesifikt rettet mot problemer rundt bruk av nettbank i Terra. Så vi har da support på alle platformer. Er ikke akkurat så vanskelig å hjelpe kunder å sette opp Java, nettlesere og PDF leser - av og til litt hjelp til oppsett av printere. Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg