Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har sovet i 10 timer, har du sovet tre ganger så lenge som jeg har gjort.

Kjipt for deg, for jeg er ganske uthvilt :thumbup:

Eneste som er dritt er at det er regnvær, og jeg skal ut på vannet og dykke.

Om ikke det er dårlig nok sikt fra før så blir det ikke bedre av at det er overskyet (og at hovedlykta mi er i hendene til postvesenet)

Lenke til kommentar

Jeg må seriøst lære meg å komme i seng før, endte opp med sånn 5 timer søvn i dag.. Aldri noe behagelig å sitte med data/kundesupport når man er så trøtt :hmm:

Forresten, noen i oslo området som kjenner til hvordan det er å komme seg fra grefsen til rikshospitalet på en enkel måte?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Jeg må seriøst lære meg å komme i seng før, endte opp med sånn 5 timer søvn i dag.. Aldri noe behagelig å sitte med data/kundesupport når man er så trøtt :hmm:

Forresten, noen i oslo området som kjenner til hvordan det er å komme seg fra grefsen til rikshospitalet på en enkel måte?

Jøss, sitter du emd data/kundesupport? Hva slags support sitter du på? Vanlig telefonsupport, eller går du dypere inn og faktisk fikser/bytter ut maskinene også?

Lenke til kommentar

Jøss, sitter du emd data/kundesupport? Hva slags support sitter du på? Vanlig telefonsupport, eller går du dypere inn og faktisk fikser/bytter ut maskinene også?

Jeg sitter med vanlig telefonsupport bare, men det er spesifikt rettet mot problemer rundt bruk av nettbank i Terra. Så vi har da support på alle platformer. Er ikke akkurat så vanskelig å hjelpe kunder å sette opp Java, nettlesere og PDF leser - av og til litt hjelp til oppsett av printere. ;)

Den burde jeg jo ha tenkt på selv :p

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Jeg sitter med vanlig telefonsupport bare, men det er spesifikt rettet mot problemer rundt bruk av nettbank i Terra. Så vi har da support på alle platformer. Er ikke akkurat så vanskelig å hjelpe kunder å sette opp Java, nettlesere og PDF leser - av og til litt hjelp til oppsett av printere. ;)

Høres egentlig kjedelig ut. Glad jeg har en jobb som utfordrer meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...