Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er gammeldags her, men menn skal da for pokker ikke stikke ting opp i rompa? Så sant de ikke er homoseksuelle på noen som helst måte, noe jeg har fått inntrykket av at du ikke er. Det er vel poenget mitt.
Da så. Ja da må jeg vel være homoseksuell siden du sier det slik. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buttplugen forstår jeg, ser ikke noe galt i det, men vibrator?

Det er for å leke med venner da, eller leke med seg selv? :)

Kan forstå vibratoren til lek med andre, har selv hatt sexleketøy, men ikke for min egen del, i alle fall ikke de lekene som går opp i anus. Hvor buttplugen er forståelig fatter jeg ikke! ;P

Lenke til kommentar
Kan forstå vibratoren til lek med andre, har selv hatt sexleketøy, men ikke for min egen del, i alle fall ikke de lekene som går opp i anus. Hvor buttplugen er forståelig fatter jeg ikke! ;P
Har du hørt om prostata?

Jada, hørt om prostata. Mannens "g-punkt" som den ofte blir kalt. Er ikke dermed sakt at jeg vil putte fysiske gjenstander opp i anus for å stimulere den erogene sonen. Men tydeligvis står jeg nærmest alene her, er greit nok det, tror jeg rett og slett er for gammel (eller ung?) for denne verdens rare aktiviteter.

Lenke til kommentar
Jada, hørt om prostata. Mannens "g-punkt" som den ofte blir kalt. Er ikke dermed sakt at jeg vil putte fysiske gjenstander opp i anus for å stimulere den erogene sonen. Men tydeligvis står jeg nærmest alene her, er greit nok det, tror jeg rett og slett er for gammel (eller ung?) for denne verdens rare aktiviteter.
Prøv da vel...

Se det på denne måten: Hva har du å tape?

Lenke til kommentar

Cosmo: Neida, jeg støtter deg. Jeg er heller ikke fans av å stikke ting opp i anus. Men for all del, de som liker det må gjerne gjøre det.

Lurer på om man føler seg skikkelig bæsjatrengt idet man stikker noe opp der.. Hmm.. Det er jo sinnsykt bra å sitte på do da..

Lars: Hans anale jomfrudom.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Prøv da vel...

Se det på denne måten: Hva har du å tape?

Først og fremst min integritet, deretter respekt for meg selv. Er nok heller ikke så komfortabelt, og har lest nok om det til å vite at det ikke øker klimaks så forferdelig mye. Klarer meg heller fint med en oldschool høyrehånds-ronk.

Lenke til kommentar

Men Lars, jeg skal gå med på en ting. Om jeg noen gang havner i en situasjon hvorav jeg av en eller annen grunn må "leke" med mitt eget anus, enten at jeg gjør det eller at "hun" gjør det, så må det være ei dame jeg gjør nærmest "alt" for å knulle - og kan med hjerte på hånden si at det skal fryktelig mye til.

Lenke til kommentar
Først og fremst min integritet, deretter respekt for meg selv. Er nok heller ikke så komfortabelt, og har lest nok om det til å vite at det ikke øker klimaks så forferdelig mye. Klarer meg heller fint med en oldschool høyrehånds-ronk.
Hva har dette med integritet å gjøre? Og hvorfor skal du miste respekten for deg selv ved å tørre å prøve nye ting? Det burde heller øke selvrespekten din. I tilfelle så viser det at du ikke er redd for å prøve nye ting selv om folk har sine fordommer.

Hvis du ikke liker det så er det da ingen som tvinger deg til å fortsette liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...