SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Protip: Det er en aldeles ypperlig måte å gå folk på nervene på. Og om akkurat dette finnes det vel ingen bedre å ta tips fra enn Lord Britface. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Var ikke der, men det er lite som plager meg enn sånne observasjoner. Well, that's just your opinion Protip: Det er en aldeles ypperlig måte å gå folk på nervene på. Bare si "det er din mening", uansett hvor fornuftig det personen sier er. Prøv det neste gang du snakker med noen for første gang. Jeg drømmer om å skrelle huden av sånne folk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Var ikke der, men det er lite som plager meg enn sånne observasjoner. Well, that's just your opinion Protip: Det er en aldeles ypperlig måte å gå folk på nervene på. Bare si "det er din mening", uansett hvor fornuftig det personen sier er. Prøv det neste gang du snakker med noen for første gang. Var faktisk ikke dumt. Instant asshole, men likevel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Politiet rykket ut etter kondomeksplosjon Var visst en kondom som sprakk under bruk... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Politiet rykket ut etter kondomeksplosjon Var visst en kondom som sprakk under bruk... Ille når politiet blir tilkalt pga en kondom sprekk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Han hadde fylt den med eksplosiv blanding og skremt naboene sine. Var ikke så artig som overskriften tilsier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hehe. Jeg syns det var morsomt. Eksplosjoner er alltid morsomt, og ekstra morsomt med kondomer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ser ikke hva som er så gøy med eksplosjoner, egentlig. Er vel en gutteting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er definitivt en gutteting. Jeg blir kjempeglad og energisk når jeg ser eksplosjoner. Mythbusters som sprenger ting er alltids en klassiker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Selve måten artikkelen er skrevet på er jo moro i seg selv. Edit: Lite som slår en god eksplosjon ja. Endret 26. juni 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 mMmm ... Tom Waits gjør en fantastisk rolle i "Down by Law". Bare irriterer meg over at familien min ikke har innsett hvilket geni Jim Jarmusch er, og ergo ikke er det minste interessert i å følge med. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Jeg tror alle kattene i nabolaget er ute etter meg. Hver gang jeg er ute å går med bikkja finner jeg en katt som stirrer på meg. Av og til går de ut i veien slik at bikkja ser dem og blir helt i 100. Bare for å provosere. I dag var det en halvfeit katt som hang på en lyktestolpe og med en gang den så, at jeg så den, så sklei den sakte ned mens den så på meg og så forsvant den. Endret 26. juni 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det bor en ganske feit katt i nabolaget her og. Hver gang den ser meg springer den bort til meg og begynner å male mens den gnikker seg intill beina mine. Når jeg prøver å gå videre følger den etter meg og mjauer og gnikker og maler. Tror den også er ute etter meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror alle kattene i nabolaget er ute etter meg. Hver gang jeg er ute å går med bikkja finner jeg en katt som stirrer på meg. Av og til går de ut i veien slik at bikkja ser dem og blir helt i 100. Bare for å provosere. I dag var det en halvfeit katt som hang på en lyktestolpe og med en gang den så, at jeg så den, så sklei den sakte ned mens den så på meg og så forsvant den. Hahaha, du er så godt som død. :') 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mye kaldere på leggene etter at jeg barberte de. Kom og kos med meg noen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Angrer på at jeg ikke dro på Roskilde. Meh, kanskje neste år. Skal snart kjøpe interiør til leiligheten Snart bare en måned til jeg flytter. Nå er det eneste som gjenstår å skaffe leilighet :---D Endret 26. juni 2011 av Coa Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mchansern: Jeg foreslår Raggsokker. Tidenes mest sexy plagg. =D 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror alle kattene i nabolaget er ute etter meg. Hver gang jeg er ute å går med bikkja finner jeg en katt som stirrer på meg. Av og til går de ut i veien slik at bikkja ser dem og blir helt i 100. Bare for å provosere. I dag var det en halvfeit katt som hang på en lyktestolpe og med en gang den så, at jeg så den, så sklei den sakte ned mens den så på meg og så forsvant den. Hahaha, du er så godt som død. :') Ja, dette har pågått i en uke eller noe nå. Av og til tror jeg at de ser på meg mens jeg sover.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fuuuuck, jeg må legge meg. Satan ta disse forheksende kjøttbollene! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Angrer på at jeg ikke dro på Roskilde. Meh, kanskje neste år. Bli med meg og Dorian på Werchter. Det er dit alle de kule kidsa drar. Aleks: Det gjør de garantert. Endret 26. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg