Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg Portal 2 og gleder meg til å prøve det.

Åhh, måtte du snakke om Portal 2? Jeg har jo selvsagt ikke det her akkurat nå, siden broren min låner det.. :(

Noen som har testa Dirt 3 til PC? Vil ha no artig jeg kan spille med rattet mitt :)

Har ikke prøvd det til pc, men har spilt det på xbox og kan ikke si noe annet enn at det var svært fornøyelig å spille der, vil tro det er minst like gøy på pc. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så noen som dro Melbourne Shuffle på Aker Brygge i dag. Greide ikke bestemme meg om det var veldig flaut, eller om de skal ha credz for å tørre.

Melbourne Shuffle. :love: Pleide å sitte i timesvis og se på det på YouTube før. Fantastisk underholdende, de ser jo ut som gærninger.

Lyc: Tulladaaalol

Så fint! Bra tur så langt? Går alle rundt nakne med bjørkeris osv.?

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg gråter nå. Mine tårer er på dine hender.

Vel, ikke så mye nakne finner (heldgivis), men det er reinsdyr overalt. Bryr seg ikke om biler heller.

Ææææhæ neiiii ikke si det da. :--------(

Fine! Tar du med et til meg? Tenkte jeg skulle ha et stående på beite.

Lenke til kommentar

Jeg gråter nå. Mine tårer er på dine hender.

Vel, ikke så mye nakne finner (heldgivis), men det er reinsdyr overalt. Bryr seg ikke om biler heller.

Ææææhæ neiiii ikke si det da. :--------(

Fine! Tar du med et til meg? Tenkte jeg skulle ha et stående på beite.

Brb, tjuvslakte.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke det altså.. Ganske sikker på at det bare var deg de så en unik mulighet hos ;)

Men jeg er egentlig svært usikker på hva jeg faktisk har brukt de siste timene på.. nesten et slags tomrom..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at det bare var deg de så en unik mulighet hos ;)

De klarte nok ikke dy seg.

Men jeg er egentlig svært usikker på hva jeg faktisk har brukt de siste timene på.. nesten et slags tomrom..

Jeg veit hva jeg har brukt tida på, jeg veit bare ikke hvordan jeg har brukt så mye tid på det.

Lenke til kommentar

Jeg veit hva jeg har brukt tida på, jeg veit bare ikke hvordan jeg har brukt så mye tid på det.

Nei, vanskelig å si hvordan det er mulig - Kan ikke si jeg har gjort noe som er tidkrevende på noen måte heller så tror nok jeg står på usikkerheten fortsatt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...