Aalton Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg Portal 2 og gleder meg til å prøve det. Åhh, måtte du snakke om Portal 2? Jeg har jo selvsagt ikke det her akkurat nå, siden broren min låner det.. Noen som har testa Dirt 3 til PC? Vil ha no artig jeg kan spille med rattet mitt Har ikke prøvd det til pc, men har spilt det på xbox og kan ikke si noe annet enn at det var svært fornøyelig å spille der, vil tro det er minst like gøy på pc. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Never left. Skriver dette fra 200K/s i Finland. Ta en Minttu for Vowels og meg a. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Never left. Skriver dette fra 200K/s i Finland. Ta en Minttu for Vowels og meg a. Har jeg ikke, så må bli Famous Grouse i stedet. Brb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå synes jeg noen kan komme hit og tilby seg å massere nakken min. Jeg har virkelig ikke godt av headbanging. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Sup bitches. Åh, æsj, er det deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Så noen som dro Melbourne Shuffle på Aker Brygge i dag. Greide ikke bestemme meg om det var veldig flaut, eller om de skal ha credz for å tørre. Melbourne Shuffle. Pleide å sitte i timesvis og se på det på YouTube før. Fantastisk underholdende, de ser jo ut som gærninger. Lyc: Tulladaaalol Så fint! Bra tur så langt? Går alle rundt nakne med bjørkeris osv.? Endret 26. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har blitt bortført av aliens. Eneste forklaringa på hvordan klokka brått er ni. For en time siden var den mellom 4 og 5 et sted. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg gråter nå. Mine tårer er på dine hender. Vel, ikke så mye nakne finner (heldgivis), men det er reinsdyr overalt. Bryr seg ikke om biler heller. Whatevz. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg gråter nå. Mine tårer er på dine hender. Vel, ikke så mye nakne finner (heldgivis), men det er reinsdyr overalt. Bryr seg ikke om biler heller. Ææææhæ neiiii ikke si det da. :--------( Fine! Tar du med et til meg? Tenkte jeg skulle ha et stående på beite. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg barberte akkurat leggene. Sånt som skjer når jeg har for mye fritid. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har blitt bortført av aliens. Eneste forklaringa på hvordan klokka brått er ni. For en time siden var den mellom 4 og 5 et sted. Der er du jammen ikke alene tror jeg.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg barberte akkurat leggene. Sånt som skjer når jeg har for mye fritid. Jeg har støvsugd, skifa sengetøy, reparert alle mulige greier, rensa pcen for støv og skit, og mye annet drit. Jeg skulle virkelig funnet på noe å gjøre i dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg barberte akkurat leggene. Sånt som skjer når jeg har for mye fritid. Pics or osv. ...du, altså. Det burde ikke overraske meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har blitt bortført av aliens. Eneste forklaringa på hvordan klokka brått er ni. For en time siden var den mellom 4 og 5 et sted. Der er du jammen ikke alene tror jeg.. Er du også sår i stumpen? Ganske sikker på at jeg ble probet, Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg gråter nå. Mine tårer er på dine hender. Vel, ikke så mye nakne finner (heldgivis), men det er reinsdyr overalt. Bryr seg ikke om biler heller. Ææææhæ neiiii ikke si det da. :--------( Fine! Tar du med et til meg? Tenkte jeg skulle ha et stående på beite. Brb, tjuvslakte. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Nei, jeg er ikke det altså.. Ganske sikker på at det bare var deg de så en unik mulighet hos Men jeg er egentlig svært usikker på hva jeg faktisk har brukt de siste timene på.. nesten et slags tomrom.. Endret 26. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ganske sikker på at det bare var deg de så en unik mulighet hos De klarte nok ikke dy seg. Men jeg er egentlig svært usikker på hva jeg faktisk har brukt de siste timene på.. nesten et slags tomrom.. Jeg veit hva jeg har brukt tida på, jeg veit bare ikke hvordan jeg har brukt så mye tid på det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg veit hva jeg har brukt tida på, jeg veit bare ikke hvordan jeg har brukt så mye tid på det. Nei, vanskelig å si hvordan det er mulig - Kan ikke si jeg har gjort noe som er tidkrevende på noen måte heller så tror nok jeg står på usikkerheten fortsatt.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg barberte akkurat leggene. Sånt som skjer når jeg har for mye fritid. Pics or osv. ...du, altså. Det burde ikke overraske meg. Delivered osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg