Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kommer selvsagt med kun med band som spilte på Infernofestivalen for å ikke bli hatet av de slemme metalguttene der </3

Hittil har det betryggende nok bare vært én tulling som har hatt liste med tilnærmet utelukkende metal. Det kan sikkert ikke vare.

Hadde forventet litt flaming med Shakira, Lady Gaga og Britney på listen. Er folka der så tamme? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer selvsagt med kun med band som spilte på Infernofestivalen for å ikke bli hatet av de slemme metalguttene der </3

Hittil har det betryggende nok bare vært én tulling som har hatt liste med tilnærmet utelukkende metal. Det kan sikkert ikke vare.

Hadde forventet litt flaming med Shakira, Lady Gaga og Britney på listen. Er folka der så tamme? :(

Lenke til kommentar

kompis ringte opp i sta og lurte på om jeg ikke blei med på en fjelltur om et par uker. :new_woot:

Win. Lurer på om jeg skal se om det er noe i retning av Rælingen. Skulle hatt båt her i Øyeren vet du. :)

Ja å ha båt i øyern ekke feil det. hatt mange somre utpå der :wee:

Lenke til kommentar

Ugh, på tide å legge seg. Håper ikke jeg får søvnparalyse i natt også..

Er ikke så skummelt når man vet hva det er. Ble litt skræmt de første gangene jag hadde det, men har lært meg en teknikk så jeg klarer å våkne opp fra paralysen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...