Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg, jeg skulle ønske jeg kunne gått et par-tre år tilbake i tid.

Pingla som jeg var fikk jeg aldri til noe.

Var på et badested tidligre og prøvde dykkeutstyret.

Ned kom 3 stk. dritfine jenter, menmen, de var da selvfølgelig et par år for unge *Prøve å se bort* :ermm:

Lenke til kommentar

kompis ringte opp i sta og lurte på om jeg ikke blei med på en fjelltur om et par uker. :new_woot:

Win. Lurer på om jeg skal se om det er noe i retning av Rælingen. Skulle hatt båt her i Øyeren vet du. :)

Lurer på om jeg må komme meg ut i skogen igjen snart. Vet jeg hadde hatt godt av det i hvertfall.

Lag videoblogg :fun:

Må jo nesten det. Om det blir mer aktuelt får jeg sikkert opp en tråd også. :)

Lenke til kommentar

Ned kom 3 stk. dritfine jenter, menmen, de var da selvfølgelig et par år for unge *Prøve å se bort* :ermm:

De er ikke for unge før man må lage tokk-tokk-lyden (eller en fly-lyd) for å få en blowjob. :tease:

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

16 vs 19 er ikke så veldig gale.

Tja, neida, blir værre med 16 vs 20, som jeg heller tror blir mer riktig.

Og føler uansett at man er på totalt forskjellige nivåer på den alderen. Den ene begynner på vgs, den andre har jobbet et år og skal begynne å studere.

Men de var jo fine å se på da, i de få sekundene før jeg plaska uti med 40 kg utstyr.

Lenke til kommentar

16 vs 19 er ikke så veldig gale.

Tja, neida, blir værre med 16 vs 20, som jeg heller tror blir mer riktig.

Og føler uansett at man er på totalt forskjellige nivåer på den alderen. Den ene begynner på vgs, den andre har jobbet et år og skal begynne å studere.

Men de var jo fine å se på da, i de få sekundene før jeg plaska uti med 40 kg utstyr.

Ser den, det er også ganske stor forskjell i hodet til en 16-åring vs. en 20-åring. Men de er jo ikke ulovlig å se på da.

Slimda: Mener du det er bedre med en ONS med en 16-åring, enn å være i forhold med en 16-åring?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...