Datasmurf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Failers hele gjengen Snart drar jeg på middag på Aker Brygge. Du er fail. Snart legger jeg meg i sola med isvann og CunninLynguists. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 har aldri eti på aker brygge før faktisk, men trukk jeg trenger det heller Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 fy faen jeg er nazi egentlig ass. Har pakket alt jeg skal ha med meg til Asia og skrevet sjekkliste på ting jeg skal gjøre på Gardermoen. Er 3 dager til jeg drar. Hansern - nevrotisk som faen. ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 fy faen jeg er nazi egentlig ass. Har pakket alt jeg skal ha med meg til Asia og skrevet sjekkliste på ting jeg skal gjøre på Gardermoen. Er 3 dager til jeg drar. Hansern - nevrotisk som faen. ^^ Hva skal vi egentlig gjøre uten deg her i kaféen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det blir vel slitsomt for dere, og det blir vel produsert 1.5 sider mens jeg er borte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Shitheads hele gjengen! Gahh... eneste dagen jeg har fri med fint vær også drar folk ut på vannet med familien, jobber eller gidder ikke å gjøre noe. Forslag til loneraktiviteter i friluft? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Finn deg skau, fjern klærne og gå naken rundt i naturen og føl hvor herlig det er! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, ingenting er som en kongle i pungen.. God morgen. Frokost next. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Frokost ja. Det er kanskje smart å spise. Fæææn ass, ofte jeg glemmer å spise det i helgene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 fy faen jeg er nazi egentlig ass. Har pakket alt jeg skal ha med meg til Asia og skrevet sjekkliste på ting jeg skal gjøre på Gardermoen. Er 3 dager til jeg drar. Hansern - nevrotisk som faen. ^^ Jeg har allerede skrevet tre utkast til pakkelister for Bergensflyttinga mi. Velkommen i klubben. ...på tide med frokost, ja. Restetacoooooooooo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 God morgen. Frokost next. Mekka akkurat noe selv. Ferske rundstykker, salat, ost og skinke. Var ikke så ille. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 veldig kjekt å finne en konvolutt med masse penger fra bursdagen i fjor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 God morgen. Frokost next. Mekka akkurat noe selv. Ferske rundstykker, salat, ost og skinke. Var ikke så ille. Høres ikke feil ut. Søndagsfrokosten er et viktig rituale. I dag ble/blir det tre små brødskiver /m Brie, spekeskinke og kremost. samt ett egg og muligens en yoghurt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 om nom det hørtes digg ut. jeg fikk veldig sansen for brie når jeg var i frankrike. hakke vært så glad i det før. her blir det potetstappe og pølser til middag. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Her ble det bentoboks til kveldsmat. Protip: abonner på National Geographic på Facebook, råe bilder hver dag. http://photography.nationalgeographic.com/photography/photo-of-the-day/dog-sled-spitsbergen/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Penger på telefonen. Søtt. Husker da jeg var så ung Billigste for meg å betale 200 spenn i måneden, helt til man surfer etter musikk på fylla Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da er det sikkert enda billigere for deg å skaffe deg OneCall Folkepakka. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har lyst til å lese grøsserne igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Lurer på om jeg må komme meg ut i skogen igjen snart. Vet jeg hadde hatt godt av det i hvertfall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 kompis ringte opp i sta og lurte på om jeg ikke blei med på en fjelltur om et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg