Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har gode forslag til hva jeg kan ta meg til i dag? Føler jeg burde gjøre noe ute, nå som det endelig er pent vær.

Jeg tror jeg skal gjøre det jeg har drømt om siden desember: Legge meg ut på plenen med musikk, kald brus og ei bok. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg popper innom av to grunner.

1) B-real: Før du oppdager det, nei, jeg stalker deg ikke. Det er bare at jeg vet at du har stats-linken i signaturen din, og jeg får ikke laget bokmerker. Så det er meg selv jeg stalker når jeg er innom profilen din ca 3 ganger i døgnet. 8D

2) Skal jeg boote PCen fra den eksterne harddisken, og få all den gamle musikken min, eller skal jeg fortsette å boote fra CD og dermed ha internett?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ett svakt håp om at du ikke var kommet deg ut i hagen enda, såklart. Men then again, hadde du kommet deg ut i hagen hadde kanskje jeg klart å komme meg i gang med litt nyttige ting. Som for eksempel å vaske badet. Eller kjøkkenet. Eller sofaen. Eller klær. Ja, listen er lang. 8D

Lenke til kommentar

Kasta alle cardiganene mine tidligere i år, det er 11 grader og yr ute, og jeg skal på flere rockekonserter. Passer seg verken med skjorte eller chinos. ;)

Skjorte passer til alt. Både jeg og Vowels har da gått på metalkonserter i skjorte.

Går ikke utenfor huset med mindre det er piqueskjorte eller skjorte som sitter på overkroppen.

Sorry gutt, det høres litt sossete ut i mine ører.

Om det da ikke er kortermede skjorter, i så tilfelle er det a-okay.

Jeg endte forøvrig opp i t-skjorte og lyseblå jeans og sier meg fornøyd med kvelden.

Du vet det har vært en bra lørdag når du kommer hjem 13:05 på søndagen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...