Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Noen som har gode forslag til hva jeg kan ta meg til i dag? Føler jeg burde gjøre noe ute, nå som det endelig er pent vær. Jeg tror jeg skal gjøre det jeg har drømt om siden desember: Legge meg ut på plenen med musikk, kald brus og ei bok. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror jeg skal gjøre det jeg har drømt om siden desember: Legge meg ut på plenen med musikk, kald brus og ei bok. Hørtes digg ut. Synd jeg ikke har noen bok å lese, ellers skulle jeg vurdert no tilsvarende. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Eller kanskje jeg til og med skeier ut med en øl eller et glass kald rosévin. Elsker å ikke ha lappen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 vurderer litt å slå sammen en midlertidig skyggevegg og dra tven ut på terrassen- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mhm, da kan jeg rocke MORTAL KOMBAT uten dårlig samvittighet for ikke å være ute. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dipshits er ikke klare for å dra på stranda an godværsdag som denne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg popper innom av to grunner. 1) B-real: Før du oppdager det, nei, jeg stalker deg ikke. Det er bare at jeg vet at du har stats-linken i signaturen din, og jeg får ikke laget bokmerker. Så det er meg selv jeg stalker når jeg er innom profilen din ca 3 ganger i døgnet. 8D 2) Skal jeg boote PCen fra den eksterne harddisken, og få all den gamle musikken min, eller skal jeg fortsette å boote fra CD og dermed ha internett? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 ...du poppet egentlig innom for å hilse på meg, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde ett svakt håp om at du ikke var kommet deg ut i hagen enda, såklart. Men then again, hadde du kommet deg ut i hagen hadde kanskje jeg klart å komme meg i gang med litt nyttige ting. Som for eksempel å vaske badet. Eller kjøkkenet. Eller sofaen. Eller klær. Ja, listen er lang. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hater fattern Jeg klager ikke! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er du pappaen til b-real? Forklarer en del! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Gisle, er Jon Ivar i nærheten? Edit: Kom deg på facebook! Endret 26. juni 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ring meg heller Jenny, surfer via telefonen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Du så ikke den meldinga jeg sendte? Om at jeg såvidt HAR penger på telefonen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kasta alle cardiganene mine tidligere i år, det er 11 grader og yr ute, og jeg skal på flere rockekonserter. Passer seg verken med skjorte eller chinos. Skjorte passer til alt. Både jeg og Vowels har da gått på metalkonserter i skjorte. Går ikke utenfor huset med mindre det er piqueskjorte eller skjorte som sitter på overkroppen. Sorry gutt, det høres litt sossete ut i mine ører. Om det da ikke er kortermede skjorter, i så tilfelle er det a-okay. Jeg endte forøvrig opp i t-skjorte og lyseblå jeans og sier meg fornøyd med kvelden. Du vet det har vært en bra lørdag når du kommer hjem 13:05 på søndagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 jeg hakke brukt skjorte siden konfen til kusina mi for noen år sia. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Failers hele gjengen Snart drar jeg på middag på Aker Brygge. Endret 26. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Du så ikke den meldinga jeg sendte? Om at jeg såvidt HAR penger på telefonen? Penger på telefonen. Søtt. Husker da jeg var så ung 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg