Sirslask Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jarmo er jo harmløs... Det var engang en bruker som sa akuratt det der. Han har vi ikke sett siden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Blir nok senga på meg også nå kjenner jeg - Noen som har en god spilleliste med nattmusikk? Klarer nesten ikke sove uten musikk ! Jaga Jazzist - What We Must? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Blir nok senga på meg også nå kjenner jeg - Noen som har en god spilleliste med nattmusikk? Klarer nesten ikke sove uten musikk ! Marc Cohn - Walking in Memphis Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Da han man sett LOTR extended igjen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Blir nok senga på meg også nå kjenner jeg - Noen som har en god spilleliste med nattmusikk? Klarer nesten ikke sove uten musikk ! Du kan jo se om denne er noe for deg. Endret 25. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dauer av de franske hipsternavnene du har på spillelistene dine Lemon. Trenger bare en; HANSERN - ALT. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har hørt på alle forslagene deres, men jeg tror jeg ender opp med Lemon sin spilleliste jeg, der var det mye behagelig musikk.. Også la jeg opp litt Yiruma i tillegg, da var det natta! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dauer av de franske hipsternavnene du har på spillelistene dine Lemon. Trenger bare en; HANSERN - ALT. Ikke se på navnene, bare lytt. Lista di er forøvrig fantastisk på vorspiel. Jeg har hørt på alle forslagene deres, men jeg tror jeg ender opp med Lemon sin spilleliste jeg, der var det mye behagelig musikk.. Også la jeg opp litt Yiruma i tillegg, da var det natta! YESSS. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har hørt på alle forslagene deres, men jeg tror jeg ender opp med Lemon sin spilleliste jeg, der var det mye behagelig musikk.. Også la jeg opp litt Yiruma i tillegg, da var det natta! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei Jarmo. Er det noe liv her a? Eller har alle lagt seg? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Lever, men burde lagt meg, for nå begynner måkene å våkne Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei Jarmo. Er det noe liv her a? Eller har alle lagt seg? jeg var ute å badet, tilbake niow :3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Venter med å bade til jeg kommer til Asia. Satser på å få en funny parasitt som gjør meg skada. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Venter på at raidet skal synce ferdig, er på 96% nå. Endte med et par kjøp på play.com, samt at oppvaska ble tatt og kjøkkenet rydda Nå er det te og litt smårydding som står for tur mens man venter videre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Venter med å bade til jeg kommer til Asia. Satser på å få en funny parasitt som gjør meg skada. Skuffet. Ikke en kommentar om at jeg er skadet fra før av? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er visst snill i dag. Blir det av å drikke te =) Slenger ut min siste facebookstatus her: Har litt forskjellig åpnet og uåpnet sprit som selges billig, kom og kjøp det jeg har Fernet Brancha, lys rom, vodka, Minttu og Balder. Føler du kallet, Mchansern? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis man har jenter på besøk skal man selvfølgelig se en romantisk komedie. Æsj. Also: Æsj. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er visst snill i dag. Blir det av å drikke te =) Slenger ut min siste facebookstatus her: Har litt forskjellig åpnet og uåpnet sprit som selges billig, kom og kjøp det jeg har Fernet Brancha, lys rom, vodka, Minttu og Balder. Føler du kallet, Mchansern? Aff, har ikke brukt munnskyll på en uke grunnet at det smaker likt som Minttu. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er visst snill i dag. Blir det av å drikke te =) Slenger ut min siste facebookstatus her: Har litt forskjellig åpnet og uåpnet sprit som selges billig, kom og kjøp det jeg har Fernet Brancha, lys rom, vodka, Minttu og Balder. Føler du kallet, Mchansern? Aff, har ikke brukt munnskyll på en uke grunnet at det smaker likt som Minttu. Har barnetannkrem i skapet på badet av den grunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg