Aalton Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Som min sidekick kan du bo i kjelleren med henne om du vil, men om det blir mytteri får jeg henne til å lage pai av deg! (ref. sweeny todd) Virkelig? Åh, nå ble jeg egentlig litt glad, men uten lenker også? @Slimda: Noe sier meg at du har funnet en god fremgangsmåte der, men vet ikke helt om senga er plassen jeg ville bundet de fast.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Og her forventa jeg at du skulle reagere på å binde fast unger i senga. Tsk tsk. Vel, det er faktisk ganske normalt å feste kids med sele i sengen. Spesielt når de kommer i den alderen at de klatrer ut av sprinkelsengen selv. Så nei, skal mer til enn det for å skremme meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 @Slimda: Noe sier meg at du har funnet en god fremgangsmåte der, men vet ikke helt om senga er plassen jeg ville bundet de fast.. Det fine med senga, er at hvis du glemmer av ungen, så ligger de allerede i senga og sover. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Virkelig? Åh, nå ble jeg egentlig litt glad, men uten lenker også? Så lenge du gjør jobben din som min sidekick (se truende ut og ha trusler gjemt i ca annenhver setning) så skal du slippe lenker. 8D Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Det fine med senga, er at hvis du glemmer av ungen, så ligger de allerede i senga og sover. Må ærlig si at jeg ikke tenkte så langt, men har et poeng der.. Så lenge du gjør jobben din som min sidekick (se truende ut og ha trusler gjemt i ca annenhver setning) så skal du slippe lenker. 8D Jeg skal gjøre mitt beste, og når mitt beste ikke er godt nok, skal jeg bli enda bedre.. @Jarmo: Jeg likte den sangen du postet Endret 25. juni 2011 av Aalton Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Postenspørsmål; Når jeg reiser bort nå forventer jeg å få noe pakker, kan jeg skrive et par fullmakter til min mor så hun kan hente de ut i mitt navn? Sånn i tilfelle det skulle komme noe rekkomandert? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Som min sidekick kan du bo i kjelleren med henne om du vil, men om det blir mytteri får jeg henne til å lage pai av deg! (ref. sweeny todd) Virkelig? Åh, nå ble jeg egentlig litt glad, men uten lenker også? Lenker gjør det da bare mer spennende. Rawr. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Lenker gjør det da bare mer spennende. Rawr. At du er i lenker er klart, noe annet er uhørt. Det er for mange eksempler på rømninger til at man kan ta en slik risiko At jeg personlig slipper lenker, gjør at jeg enklere kan få tak i disse vidunderlige mesterstykkene av noen kaker du lager (antatt svært gode) uten noen hindringer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Ooo, heldiggris. Jeg ligger på sofaen og er så mett at jeg såvidt klarer å løfte strikkepinnene mine. Å strekke seg etter fjernkontrollen for å skifte kanal er uaktuelt, så jeg er stuck med en drittfim på TvNorge. Edit: Vær klar over at jeg bruker store mengder arsenikk i maten min. Det er en tilvenningssak. Endret 25. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ved neste forumtreff så skal jeg ligge meg til moderator-rettigheter. Da blir det morosamt på diskusjon.no, det kan jeg love dere. Jeg melder meg frivillig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ved neste forumtreff så skal jeg ligge meg til moderator-rettigheter. Da blir det morosamt på diskusjon.no, det kan jeg love dere. Jeg melder meg frivillig! Jeg deg ett glass Rosè, setter på litt Barry White også skrur vi av lyset og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg deg ett glass Rosè, setter på litt Barry White også skrur vi av lyset og ser hva som skjer. På forumtreffet?... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Postenspørsmål; Når jeg reiser bort nå forventer jeg å få noe pakker, kan jeg skrive et par fullmakter til min mor så hun kan hente de ut i mitt navn? Sånn i tilfelle det skulle komme noe rekkomandert? Hmm. Hvis det kommer noe rekommandert må du skrive fullmakt og få en attestert kopi av legitimasjonen din de kan bruke. Hvis du får noe som kommer som PUM-sending må du troppe opp personlig og hente det ut. Det står tydelig merket på hentelappen, da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg deg ett glass Rosè, setter på litt Barry White også skrur vi av lyset og ser hva som skjer. På forumtreffet?... Etter forumtreffet, her hjemme. Når jeg har lurt med han hjem ofc. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg deg ett glass Rosè, setter på litt Barry White også skrur vi av lyset og ser hva som skjer. Hvor har du vært hele mitt liv? På forumtreffet?... Nei, på hotellrommet mitt på Grand Hotel, betalt av Tek. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Vær klar over at jeg bruker store mengder arsenikk i maten min. Det er en tilvenningssak. Alt annet hadde nesten vært for godt til å være sant, hvilken skade kan vel litt arsenikk gjøre? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det har gått greit så langt, ingen har dødd enda (skuffende nok... Min store drøm i livet er å være en sort enke). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hmm. Hvis det kommer noe rekommandert må du skrive fullmakt og få en attestert kopi av legitimasjonen din de kan bruke. Hvis du får noe som kommer som PUM-sending må du troppe opp personlig og hente det ut. Det står tydelig merket på hentelappen, da. Attestert kopi faktisk Skal være borte i nesten 3 uker, så innen det er jo pakkene også borte fra postkontoret? Damnit, kanskje jeg skal høre med hu jeg kjenner som jobber om hun kan fikse, kjenner både meg og min mor som isåfall ville hentet det for meg Eventuelt om det er mulig at hun går opp og sier ifra om at det ikke skal sendes tilbake, men holdes en uke ekstra? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er det ikke slik at pakker blir liggende lengre i posten under sommerferien? Eller må man si ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg