Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aalton: Som sidekicken min så bør jo du heie på meg. Sånn siden Oda blir ansvarlig for kakebakingen til fanklubben min, og som sidekicken min får du ekstra kake. Og da trenger du hverken mate henne eller ta henne på lufteturer i ly av mørket. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner Lycantrophe.

Me 3. Han har nett om et par dager, da, så han kan flame igjen.

Og hvor kom du frem til at Slimda er din eneste konkurrent til å få tak i dette åpenbart fantastiske kvinnemennesket? ;)

Hahaha, jeg elsker retningen dette tar!

Lenke til kommentar

Jeg er sunnmøring. :p

Med andre ord vinner jeg om jeg finner frem en lekeslange? Jeg er fedjing. Vi lar barnehagebarna gå ut og leke som normalt når det er orkan i kastene og nøstene våre flyr bergimellom. 8D
Lenke til kommentar

Aalton: Som sidekicken min så bør jo du heie på meg. Sånn siden Oda blir ansvarlig for kakebakingen til fanklubben min, og som sidekicken min får du ekstra kake. Og da trenger du hverken mate henne eller ta henne på lufteturer i ly av mørket. :p

Joda, altså - Om ikke meg, så deg :)

Men om jeg vinner, så har jeg jo gjort tidenes kupp, å dømme ut i fra de bildene som ble publisert kan jeg leve lykkelig i alle mine dager, uten å tenke på at du styrer tilgangen min på disse delikatessene?

Hahaha, jeg elsker retningen dette tar!

Dette er bare begynnelsen..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Med andre ord vinner jeg om jeg finner frem en lekeslange? Jeg er fedjing. Vi lar barnehagebarna gå ut og leke som normalt når det er orkan i kastene og nøstene våre flyr bergimellom. 8D

Tja, er rimelig vandt med godt vær på sunnmøre også, så tror ikke du vinner så enkelt.

Hmm.

Jeg kan fikse PC-er! :tease:

Lenke til kommentar

På den ene SFO-en jeg jobbet på måtte barna være inne hvis det var 10 minus. Jeez.

Det har den logiske forklaringen at lunger ikke skal anstrenges i minusgrader. Jo flere, jo verre. De første årene skal ikke ungene ut i det hele tatt i 10 minus, fordi det kan være dødelig. Skade på lungene and so on. At SFO-barn blir holdt inne er kanskje litt vel ekstremt, men jeg skjønner tankegangen. Det er jo en grunn til at så og si alle idrettsfolk har astma.

Joda, altså - Om ikke meg, så deg :)

Men om jeg vinner, så har jeg jo tidenes kupp, å dømme ut i fra de bildene som ble publisert kan jeg leve lykkelig i alle mine dager, uten å tenke på at du styrer tilgangen min på disse delikatessene?

Som min sidekick kan du bo i kjelleren med henne om du vil, men om det blir mytteri får jeg henne til å lage pai av deg! (ref. sweeny todd)

Tja, er rimelig vandt med godt vær på sunnmøre også, så tror ikke du vinner så enkelt.

Hmm.

Jeg kan fikse PC-er! :tease:

Jeg takler sinneanfall fra barn. Og bruke ødelagte PCer. De tør ikke kødde med meg. :ninja:
Lenke til kommentar

Jeg takler sinneanfall fra barn. Og bruke ødelagte PCer. De tør ikke kødde med meg. :ninja:

Sinnaunger er jo kjempelett å håndtere. Bare å binde dem fast i senga det, til de roer seg ned.

:whistle:

Pleier å gi de en sprøyte med morfin til de roer seg. Går som regel greit det ass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...