Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste dere at en ulykke sjelden kommer alene? Og at om jeg må gjennom stort flere småkriser nå så kommer jeg til å bli en superskurk? Alle nervene mine går så i høyspenn at de ødelegger hele kroppen min og gir meg superkrefter. Og siden verden har gått meg i mot, så skal jeg gå verden i mot? Jeg sparer bare folk som melder seg inn i fanklubben min. Disse får selvsagt kake og kjeks. For som kjent er det noe "the dark side" tilbyr. 8D

Lenke til kommentar

Aalton: Ting er helt i startfasen, så jeg har ikke fått satt opp noen fanside eller organisert klubb (med medlemsblad, jeg må jo ha noe å sende kakene sammen med). Så foreløpig noterer jeg meg de interesserte bak øret og håper at øret forblir når kroppen min går gjennom diverse forandringer. :p

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Nie - Da foreslår jeg at du får dette opp å gå snarest, frykten for at du skal i mot verden er verre enn frykten for jordens undergang i 2012 (som jo ikke skjer...), om enn bare mer realistisk og grusom! Det med øret ditt så håper egentlig jeg også at det forblir på kroppen din :p

Og jeg har akkurat sett på "Luther" en britisk mørk krimserie som jeg synes var meget bra.. Men nå har jeg jo ikke noe annet å se på, what to do?

Lenke til kommentar

Tja, Aalton, som første medlem i fanklubben min vil du få ett unikt tilbud om å bli sidekicken min frem til datteren min er gammel nok, så du kan jo begynne å øve deg? Fokus på skumle ansiktutrykk, passiv aggresivitet and so on.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...