Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gudfaren var akkurat like kjedelig som jeg synes å huske.

 

Du må invitere en jente med når du skal se den ;)

Det der ser jeg ikke logikken i. Jente på besøk = Alle elsker mary, eller no skit ala det.

 

Fordi å invitere en jente til å se gudfaren, er som å invitere til sex ;)

 

 

Forklaringen ligger i at under all pratingen, så vil dere finne på mer spennende ting ;)

Lenke til kommentar

Gudfaren er dritbra. En film for ekte mannfolk.

Så i følge deg er en først "ekte mannfolk" om en liker å se langtrekte filmer hvor 99% kun er prating om det samme om og om igjen i 3 timer? Tror du bommer litt der, altså.

 

Fordi å invitere en jente til å se gudfaren, er som å invitere til sex ;)

 

 

Forklaringen ligger i at under all pratingen, så vil dere finne på mer spennende ting ;)

Nja, sjansen er stor for at kvinnfolket sovner.

 

edit:

leleleif

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Woho, jeg fant hunden vår på bunnen av et bratt stup med masse steiner. Skitten og forskremt. Hun har løpt fra åtte mennesker, politi og en sporhund. Fant henne selv inne på et område med relativt høye, massive gjerder. Tjukkasene kom seg jo selvfølgelig ikke inn der. Om de hadde gjort det ville hun nok ikke kommet til dem heller. Ekle folk. Note to self: Ikke la mamma låne bort hundene.

 

Sliten.

Lenke til kommentar

Gudfaren er dritbra. En film for ekte mannfolk.

Så i følge deg er en først "ekte mannfolk" om en liker å se langtrekte filmer hvor 99% kun er prating om det samme om og om igjen i 3 timer? Tror du bommer litt der, altså.

Prøv å følg med på pratingen neste gang.

Lenke til kommentar

Prøv å følg med på pratingen neste gang.

Jeg fulgte med gjennom hele filmen. Endrer ikke at det ble utrolig kjedelig til slutt. Den er enkelt og greit alt for lang i forhold til mengden bra underholdning. For deler av den er jo skikkelig bra, men det er en time film de gjerne kunne kvitta seg med.

Hvis Michael Bay var regissør, så ja. Neida, men ser at 3 timer lange filmer med mye prating ikke er for alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...