Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg lurer på om jeg skal drikke nå? Er alene på denne lørdagskvelden, så å bli full sammen med en svær melon kan være gøy

Er det meg du spør, siden du sender varsel til meg? Du gjør som du vil.

Nå har jeg blitt spurt etter leg de siste gangene jeg har kjøpt alkohol, what the hell! Ser nå ikke så ung ut.

Lenke til kommentar

DRA PÅ HOVE MED OSS! HERREGUD JEG DØR!

jeg kommer til å dø av bæringen av sekk... + trilling av telt. Men ja. JEg er gira! I kveld BLIR DET båtis! Uansett hvor sent det blir! har sagt det hver kveld siste 2ukene, men i dag skjer det!

Lenke til kommentar

Kasta alle cardiganene mine tidligere i år, det er 11 grader og yr ute, og jeg skal på flere rockekonserter. Passer seg verken med skjorte eller chinos. ;)

Valget står mellom mørkeblå jeans med en eller annen skjorte og skinnjakke, eller lyseblå jeans med blå skjorte og offwhite og blåblomstret blazer.

Lenke til kommentar

Kasta alle cardiganene mine tidligere i år, det er 11 grader og yr ute, og jeg skal på flere rockekonserter. Passer seg verken med skjorte eller chinos. ;)

Skjorte passer til alt. Både jeg og Vowels har da gått på metalkonserter i skjorte.

Går ikke utenfor huset med mindre det er piqueskjorte eller skjorte som sitter på overkroppen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...