Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukt?

Nei, de er ganske ubrukte.

De brukte er i søpla.

 

Jeg har alltid q-tips nær PCen.

Opprinnelig for å renske tastaturet og kulemus jeg drar frem nå og da, men etter at jeg slutta å snuse i fjor høst, finner jeg meg selv oftere og oftere med en q-tips i øret mot abstinensene.

 

http://sjurvaage.com/bilda/div/IMG_6910.JPG

 

http://sjurvaage.com/bilda/div/IMG_6911.JPG

Lenke til kommentar

Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der :p

Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover :p

 

edit: Vintermåne, nei, jeg brekker meg bare. Så ubehagelig atte.

Samt at jeg har gjort det "noen" ganger i barndommen, liker det virkelig ikke.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der :p

Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover :p

 

edit: Vintermåne, nei, jeg brekker meg bare. Så ubehagelig atte.

Samt at jeg har gjort det "noen" ganger i barndommen, liker det virkelig ikke.

 

Synes det er herlig jeg. Dytte den helt til det butter. Og så dytte litt til. Begynner å hoste av det, men det er gøy :wee:

Lenke til kommentar
Pc-pulten min er stuebordet, og der er det mye skit. Alt fra tørkerull og vinduspuss-flaske til regninger, peppekakeboks og oppvask/tomme flasker. Må rydde litt igjen. :p

Jeg har ørten tommeølbokse, kommunale brev, advokatbrev, askebeger, saks, tomme røykpakker, oppvask, saks, leatherman, en tom baconpakke, batterier, skruer, neglsaks, paracetamol, visa-kort (ikke mitt), penger, kortstokk, telyseholdere, fjernkontroller, tørkerull, q-tips, tannpirkere, neglsaks, nettverkskort, usb-tvkort, en demontert dvd-brenner, 2,5" HDD, 3,5" HDD, tomme dvd-plater, påske-egg (fra mushi), vibrator, russekort, visittkort, skjermen min, lightere, fyrstikker, boks med sjokoladeflarn (nesten tom), saltbøsse, pepperbøsse, dataspill, massasjeolje, CCNP Lab-bok, CCNA labbok, nesten tomt sobrilbrett, såpebobler, noen filmer og litt diverse...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...