BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Om man har q-tips liggende på skrivebordet er det etter all sannsynelighet en eller flere brukte q-tips. Hvem har q-tips på skrivebordet sånn i tilfelle man skulle bli møkkete i øret? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har Q-tips i skrivebordsskuffen. Ikkje ekkelt det vel? Så lenge de ikke er brukt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Nei, går ganske greit egentlig. Føler jeg har god plass også, kan glatt fylle på med mer. *fikse bilde* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Sjølvsagt er ikkje Q-tipsa brukt! Har da papirkurv. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Om man har q-tips liggende på skrivebordet er det etter all sannsynelighet en eller flere brukte q-tips. Hvem har q-tips på skrivebordet sånn i tilfelle man skulle bli møkkete i øret? Det finnes sikkert en sykdom hvor man får akutt møkkete ører. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Sjølvsagt er ikkje Q-tipsa brukt! Har da papirkurv. Du har vel et bad også? Du vet, det er q-tipsen skal ligge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Den er da ikke teit.Jo, den er det. Det gjør den ikke mindre fantastisk og Burtonesk, men den er TEIT. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Brukt? Nei, de er ganske ubrukte. De brukte er i søpla. Jeg har alltid q-tips nær PCen. Opprinnelig for å renske tastaturet og kulemus jeg drar frem nå og da, men etter at jeg slutta å snuse i fjor høst, finner jeg meg selv oftere og oftere med en q-tips i øret mot abstinensene. http://sjurvaage.com/bilda/div/IMG_6910.JPG http://sjurvaage.com/bilda/div/IMG_6911.JPG Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Sjølvsagt er ikkje Q-tipsa brukt! Har da papirkurv. Du har vel et bad også? Du vet, det er q-tipsen skal ligge. Kvifor? Eg likar å sitje med ein i kvart øre ved PC-en. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Bruker q-tip hver dag etter jeg har dusjet jeg Pleier også å skylle ørene mens jeg dusjer. Er det noen fler som stikker q-tipen så langt inn at det gjør vondt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover edit: Vintermåne, nei, jeg brekker meg bare. Så ubehagelig atte. Samt at jeg har gjort det "noen" ganger i barndommen, liker det virkelig ikke. Endret 26. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Om man har q-tips liggende på skrivebordet er det etter all sannsynelighet en eller flere brukte q-tips. Hvem har q-tips på skrivebordet sånn i tilfelle man skulle bli møkkete i øret? Det finnes sikkert en sykdom hvor man får akutt møkkete ører. Nærmeste jeg fant. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320961 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover edit: Vintermåne, nei, jeg brekker meg bare. Så ubehagelig atte. Samt at jeg har gjort det "noen" ganger i barndommen, liker det virkelig ikke. Synes det er herlig jeg. Dytte den helt til det butter. Og så dytte litt til. Begynner å hoste av det, men det er gøy Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover Dusjing er ikke helt din greie? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det finnes sikkert en sykdom hvor man får akutt møkkete ører. Nærmeste jeg fant. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320961 Close enough Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har Q-Tips på badet også, men der er det mer stress, siden jeg ikke har noe særlig til søppelbøtte der Dessuten er jeg aldri på badet. Jeg sitter jo foran PCen stort sett hele tiden hjemme så lenge jeg ikke kokkelerer, vasker eller sover Dusjing er ikke helt din greie? Skal jeg være ærlig, nei. Dette utdypes her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Pc-pulten min er stuebordet, og der er det mye skit. Alt fra tørkerull og vinduspuss-flaske til regninger, peppekakeboks og oppvask/tomme flasker. Må rydde litt igjen. Jeg har ørten tommeølbokse, kommunale brev, advokatbrev, askebeger, saks, tomme røykpakker, oppvask, saks, leatherman, en tom baconpakke, batterier, skruer, neglsaks, paracetamol, visa-kort (ikke mitt), penger, kortstokk, telyseholdere, fjernkontroller, tørkerull, q-tips, tannpirkere, neglsaks, nettverkskort, usb-tvkort, en demontert dvd-brenner, 2,5" HDD, 3,5" HDD, tomme dvd-plater, påske-egg (fra mushi), vibrator, russekort, visittkort, skjermen min, lightere, fyrstikker, boks med sjokoladeflarn (nesten tom), saltbøsse, pepperbøsse, dataspill, massasjeolje, CCNP Lab-bok, CCNA labbok, nesten tomt sobrilbrett, såpebobler, noen filmer og litt diverse... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Nå som jeg har gjort det jeg skal, så legger jeg meg og ser film på iPoden helt til jeg sovner. God natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ooh, når jeg tenker meg om er ene konvolutten min fra mushi ^^ Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg