Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Har gått mellom helskjegg/hakeskjegg de siste 7-8 årene. Nå føles det jævla merkelig.

Å bli helt glatt i trynet orker jeg ikke, så som sagt har jeg bart og en liten patch.

 

Men men, kan godt bli vant til dette her altså, prøve noe nytt liksom.

 

"Oda": "Haha!"

Bart. :love:

 

 

...jeg veit. Blinkskudd av de sjeldne.

 

"Eivind": Nei, jeg tror helt ærlig at mojoen din er lite avhengig av ansiktshår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått mellom helskjegg/hakeskjegg de siste 7-8 årene. Nå føles det jævla merkelig.

Å bli helt glatt i trynet orker jeg ikke, så som sagt har jeg bart og en liten patch.

 

Men men, kan godt bli vant til dette her altså, prøve noe nytt liksom.

Joa, problemet er at jeg liker å ha sex med fine damer. Om å "prøve noe nytt" forhindrer det går jeg på en smell. Skeptisk på om det er verdt det.

Lenke til kommentar

Vet dere hva? Jeg elsker dere alle sammen som bruker ordet überkönig.

Neineineinei, nå bommer du stragt her. Du er den eneste som kan bruke uberkönig. Det er ditt utrykk. Akkurat som jeg nettopp trademarket "jeg har draget tilsvarende en kåt hyene".

 

BTK' date=' skjegg er knalltøft. Behold det. Om du har en hatt og et par pilotbriller i tillegg, ser du uberkönig ut[/quote']

Problemet er min egen nysgjerrighet. Du veit du har hatt skjegg lenge når du lurer på hvordan ditt eget ansikt egentlig ser ut.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Ha det sånn du har det nå. Det var fint sånn ^^

Langt hår er ikke pent.

Vil gjøre noe med det, født med djevelens krøller. Derfor vil jeg enten la det gro eller ligne på en greaser :p

 

Eller likte du det veldig godt sånn? ;)

Jeg synes det var veldig fint sånn det er :)

Men hva vet jeg. Spørr Oda. Hun vet alt :D

Lenke til kommentar

Jeg synes det var veldig fint sånn det er :)

Men hva vet jeg. Spørr Oda. Hun vet alt :D

Pfft, vi har bare forskjellig smak. Massevis av damer digger kort hår óg.

 

Jaja, men du dropper sameland lett for å høre danzig live. Skjønner ikke at det er no tema engang. Gigantmygg vs litenweirdomedawesomestemme. Danzig vinner

Would've if I could've. :---(

 

Han er ingen weirdo. Skulle kastet trusene mine på ham hvis jeg kunne.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...