Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rusbrus er dope som faen. Sjarmerer alle jentene når du kommer bort med en Smirnoff ICE.

Du må være überkönig for å rocke en Smirnoff ICE. Du ser bare skeiv ut om du nipper på en slik en.

Har dratt Smirnoff ICE på metalkonsert, sier ikke mer.

Bare så du er klar over det, whitestripes og tilsvarende er ikke metall. Kjør litt smirnoff ice på en Wolf-konsertt og du vil nok få småunderlige blikk. Fra meg.. Mulig jeg spanderer øl også. Bare for å få rusbrusen vekk fra klypene dine.. Kanskje litt whiskey/whisky og.. ALLE SKAL FÅ!!! ALLE SKAL FÅ!!!

Gingersjarm trumfer alt.

41013.gif

Hvorfor hører jeg på DDR - 99 Luftballons på full mugge? Så øra blør? Hjelp? :-(

edit:

Antonsen og Golden fortjener de 50ørene de får pga jeg kjøpte den låta. Håper de bruker "pengene" på pilz.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

DDR - 99 Luftballons er en sang jeg har danset til.

Kun ett spørsmål består:

Hvordan?

Ca. like høy promille som på lørdag.

Forklarer ALT!

Til dere som kjenner og/eller har sett meg: Jeg vurderer å barbere bort hakeskjegget. Det har klistra seg på joyriden siden 2006, og jeg begynner å bli skikkelig nysgjerrig på hvordan jeg faktisk ser ut uten skjegg. Skal jeg fjerne det, eller vil all min uimotståelige, dyriske tiltrekkningskraft forsvinne?

Lenke til kommentar

Til dere som kjenner og/eller har sett meg: Jeg vurderer å barbere bort hakeskjegget. Det har klistra seg på joyriden siden 2006, og jeg begynner å bli skikkelig nysgjerrig på hvordan jeg faktisk ser ut uten skjegg. Skal jeg fjerne det, eller vil all min uimotståelige, dyriske tiltrekkningskraft forsvinne?

Prøv! Jeg tror det blir bra. Hvis ikke er det bare å spare igjen.

Lenke til kommentar
Jeg har vært her i omtrent 3 år og har enda ikke nådd 500 innlegg :hmm:

Jeg har vært her i 6 år. Rart å tenke på at jeg fortsatt henger her. ermm.gif

Men haha. Registrerte meg her da jeg var 12. Good times.

Jeg registerte meg også når jeg var 12. :blush: For å legge ut en albumguide til AC/DC som jeg skrev som 12-åring. Ville ikke at alt arbeidet jeg la ned i den skulle gå til spille. Vet ikke om den fortsatt er her på forumet though :hmm:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047463&st=0&p=12621752&fromsearch=1entry12621752 ;)

Lenke til kommentar

Prøv! Jeg tror det blir bra. Hvis ikke er det bare å spare igjen.

Gjør det

Jeg er meget skeptisk. Er overtroisk som faen. Første gangen jeg pulte hadde jeg skjegget. Siste gangen hadde jeg skjegget. Alle innimellom hadde jeg skjegget. Jeg trur skjegget lurer kvinnfolk til å ville ha seg. Skjegget og øl, en salig kombi.

spar hakeskjegget og lim det på tissen.

Du er syk, og jeg ville garantere meg null sex fram til jeg fikk det løst igjen.

edit:

Also, Oda, hvordan kan du tro det blir bra? Du har aldri sett meg uten skjegget. For alt du veit ligner jeg på en av folka fra mongoprogrammet @ tvnorge uten.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg gjorde faktisk det for et par timer siden. Spørs om ikke barten forsvinner etterhvert, men så er jeg jo på vei mot semi-trønderland også da.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde faktisk det for et par timer siden. Spørs om ikke barten forsvinner etterhvert, men så er jeg jo på vei mot semi-trønderland også da.

Hvordan føles det? Tok skinnskjegga for en måned tilbake, føler meg fortsatt barnerumpe. Og de har jeg hatt av og på i flere år. Hakeskjegget har jeg hatt i snart ti år. Å fjerne det vil være meget spesielt. Så føltes det total fail, eller befriende.

Lenke til kommentar
Hvordan føles det? Tok skinnskjegga for en måned tilbake, føler meg fortsatt barnerumpe. Og de har jeg hatt av og på i flere år. Hakeskjegget har jeg hatt i snart ti år. Å fjerne det vil være meget spesielt. Så føltes det total fail, eller befriende.

Har gått mellom helskjegg/hakeskjegg de siste 7-8 årene. Nå føles det jævla merkelig.

Å bli helt glatt i trynet orker jeg ikke, så som sagt har jeg bart og en liten patch.

Men men, kan godt bli vant til dette her altså, prøve noe nytt liksom.

"Oda": "Haha!"

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar
Jeg har vært her i omtrent 3 år og har enda ikke nådd 500 innlegg :hmm:

Jeg har vært her i 6 år. Rart å tenke på at jeg fortsatt henger her. ermm.gif

Men haha. Registrerte meg her da jeg var 12. Good times.

Jeg registerte meg også når jeg var 12. :blush: For å legge ut en albumguide til AC/DC som jeg skrev som 12-åring. Ville ikke at alt arbeidet jeg la ned i den skulle gå til spille. Vet ikke om den fortsatt er her på forumet though :hmm:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047463&st=0&p=12621752&fromsearch=1entry12621752 ;)

Haha, husker jeg var stolt som en hane da de første 3 innlegga rulla inn på den tråden ^^,

BTK, skjegg er knalltøft. Behold det. Om du har en hatt og et par pilotbriller i tillegg, ser du uberkönig ut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...