Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, "Torstein". Alles gut? Hvordan går flytting osv.?

Joda, det går greit det. Dagen nærmer seg med stormskritt, og det ser jeg virkelig frem til.

Alt bra med deg også, "Oda"?

Jeg har det supert! Teller ned dager til jeg sprer vingene og flyr vestover, og slaver på Posten til da. Blir Belgia, Nord-Norge og Vestlandet på meg i sommer, ser veldig bra ut.

Veit hvordan det er

Skal vi dele smerten?

Hvaaa faen

Kosegutten, når skal du være med på forumtreff? Trenger en å diskutere post-apokalyptiske sort-hvitt sovjetiske filmer fra 1952-1957 med.

De andre der er så undermennesker.

Serr, skal jeg drepe dere? Jeg som tok på meg spanderskjørtet for deg og greier, og innrømte mine mørkeste hemmeligheter! Utakknemlige svin.

Lenke til kommentar

Kosegutten, når skal du være med på forumtreff? Trenger en å diskutere post-apokalyptiske sort-hvitt sovjetiske filmer fra 1952-1957 med.

De andre der er så undermennesker.

Jeg er klar til høsten, hvorfor tror du jeg ellers skal flytte til Oslo?

1930-1937 er forresten en del bedre når det gjelder post-apokalypse, spesielt i den øst-europeiske delen av verden. Men du har rett i at Russland var i sin storhetstid på 50-tallet, selv om gjenombruddet ikke kom før 1979.

Lenke til kommentar

Hvaaa faen

Jeg tuller, lite er så koselig som en skikkelig Odakos. Var hyggelig å gå et mangfold av de forrige helg. Og ja, sannheten får du fra barn og fulle mennesker.

edit:

Point proven :---( Få, ikke gå.

Der reddet du deg pent inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...