Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen :O jeg kommer på søndag :D

Ja, drar allerede i morgen. Har en tradisjon med noen venner at vi drar ned tidlig og tilbringer noen dager i Arendal sammen før vi setter kursen mot Tromøya og setter teltpluggene ned i gresset. :) I tillegg skal vi være frivillige der slik at vi kommer inn litt tidligere.

Lenke til kommentar
I morgen :O jeg kommer på søndag :D

Ja, drar allerede i morgen. Har en tradisjon med noen venner at vi drar ned tidlig og tilbringer noen dager i Arendal sammen før vi setter kursen mot Tromøya og setter teltpluggene ned i gresset. :) I tillegg skal vi være frivillige der slik at vi kommer inn litt tidligere.

Også i Arendal av alle plasser :p finnes jo så mange flotte sørlandspærler, også velger dere den styggeste :p

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sjarmerende når jeg er full, ikkesant Nyhus?

Det er den ene tingen vi har felles. Du er sjarmerende, jeg er uimotståelig. Har nevnte kvinnfolk en spesielt høy alkoholprosent tilsvarer sjarmerende uimotståelig.

Du må være wingmanen min en kveld. Seriøst. Charlie Sheen har ikke engang drømt om mengden Winning vi kan gjøre sammen på en kveld.

Hans: Underholdende, om ikke annet. :wee:

Ikke ødelegg. Jeg har alt planlagt hvordan jeg kan bruke ham. For sex. Uten at han er involvert i selve akten.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...