Yavel Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 True story bro! kommer med erfaring Erfaring gjør deg ikke nødvendigvis flink. Har ikke fått noen klager til nå, bare skryt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket? Hø? Prinsessa på erten = Prinsesse som sov på massevis med madrasser, men fortsatt kjente en ert under madrassene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket? Hø? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Og si det, Runar!!!!! Kom hit, så skal jeg si det. Har ikke fått noen klager til nå, bare skryt Mangel på klager gjør deg heller ikke flink. Heldig, kanskje? Lurer på om vi snakker om det samme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Alle har vel hatt ett slikt ønske, jeg har alltid hatt lyst til å fly (og trodde jeg kunne fly ) men fantasy har aldri tatt meg såpass på sengen som Game of Thrones-serien. Hva andre har hatt, er irrelevant. Jeg har ikke lest bøkene til Game of Thrones, men den beste serien jeg har lest er Black Jewels Trilogy. simply epic. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Prinsessa på erten = Prinsesse som sov på massevis med madrasser, men fortsatt kjente en ert under madrassene. Ja, jeg visste det da. -.- Men skjønte ikke poenget til Mokko. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordi dere har mange dyner/puter, så er dere som prinsessen på erten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg sover med tre dyner og fire puter, jeg. Mmm. ...og en mannevond kjøter. Så ofte jeg kan. Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket? Jeg er en bolbygger. Liker tryggheten i det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er en bolbygger. Liker tryggheten i det. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Og si det, Runar!!!!! Kom hit, så skal jeg si det. Ja, nå har jeg kommet. Si det! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg er en bolbygger. Liker tryggheten i det. Du burde prøve deg som bever. De er kule, og bygger sine egne hus med pinner. Også har de en kul hale. Den er flat. Endret 24. juni 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 HVORFOR VIL INGEN HENGE MED FULL EIVIND? I hate you all :--------------( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, får nesten køye. Har ledig plass i dobbeltsenta til jenter som er interessert. God natt. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordi dere har mange dyner/puter, så er dere som prinsessen på erten. Jeg er en liten prinsesse, ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har vurdert det. Men hvis jeg først skal ha flat hale vil jeg heller være nebbdyr, de er mye kulere. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, får nesten køye. Har ledig plass i dobbeltsenta til jenter som er interessert. God natt. Natta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, får nesten køye. Har ledig plass i dobbeltsenta til jenter som er interessert. God natt. Kommer over jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har vurdert det. Men hvis jeg først skal ha flat hale vil jeg heller være nebbdyr, de er mye kulere. Det er bare en wannabe-bever med nebb. Du blir ikke et annet dyr selvom du setter på et nebb! Natta. Right... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, nå har jeg kommet. Si det! Hmm. Jeg har visst glemt det. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg sa natta til Slimda da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg