Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke huske å ha sovet mer enn maks syv timer hver natt de siste månedene.. tror ikke det er helt sunt. Bortsett fra 16 timer etter no' Harry Potter-telting for ikke lenge siden. Men man får jo faen ikke sove.

Prøv å sov med 2 dyner og 2 puter. Det er deilig. :)

Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden.

Agreed. Når jeg skal sove må jeg ligge på en måte der jeg sprer alle lemmer for å unngå at de kommer i kontakt med hverandre og skaper ubehagelig varme. Dynen er i praksis et ekstra laken, og min kjære, omtenksomme mor pakket nettopp puten min inn i et trekk som klør som rakkern, men som jeg ikke har giddet å skifte selv.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en ulv. Som i fantasi-fortellingene. Mmmm

...Inspirert av Game of Thrones? :p

Nei.

Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. :p

Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en".

Lenke til kommentar

Nei.

Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. :p

Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en".

Alle har vel hatt ett slikt ønske, jeg har alltid hatt lyst til å fly (og trodde jeg kunne fly :p) men fantasy har aldri tatt meg såpass på sengen som Game of Thrones-serien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...