Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Et lite, rødt kjøleskap med runde former og masse stickere fra 50-50. Egentlig er det et kjøleskap for å ha i bilen, og det står Wella (sjampo/hårprodukt/kosmetikk for damer elns) på døra Det er et blankpolert "sølv"-håndtak, og muligheten for å varme ting også, så dette er et slags varmeskap også Knapt plass til en halvliter i den :\ Har du lenkjer? Ser det litt ut som dette? Sjølv har eg dette. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hadde et minikjøleskap for et par år siden. Morsomme greier, helt til man har masse godteri og ting inni og velger å varme det istedenfor å kjøle. Det var morsomme M&M-poser med flytende sjokolade Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Njaa, det minner LITT. Tror ikke man finner mitt på internett, though. Det Pepsi-kjøleskapet var utrolig kult Hvor mange halvlitere får man man plass til ? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 da var jeg ferdig med bokrapport, og skal hoppe i loppekassa god natt kl 23:30 kan jeg ikke være på nettet lenger så hade bra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Njaa, det minner LITT. Tror ikke man finner mitt på internett, though. Det Pepsi-kjøleskapet var utrolig kult Hvor mange halvlitere får man man plass til ? Plass til fire boksar, men når eg har kartongar (som eg har mest), er det plass til to. Men med flasker, i kvart fall dei farrisene eg har der no, funker det med fire. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ok. I min er det plass til 6 brusbokser. Det er AKKURAT ikke plass til en glasscola da ;\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror ikke jeg gidder å ramse opp alt på skrivebordet mitt egentlig For mye ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Min drømmejobb! Hvor jobber du? Lokal databutikk Og herfra installerer jeg ett egenutviklet botnet på alle kunde pc-er. Men dette er hemmelig, og må ikke sies til noen. oO Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sikkert et sånt lite et. Da var man hjemme igjen. Venter på at bildene skal komprimeres på den andre pc-en så jeg kan flytte dem over her. Wohoo. Hvordan var filmen igår? (eller var det på søndag?) Var den så bra som du håpet på? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 -lue -Pc-høytalere -Kjøleskap -En tom boks tunfisk -En tom kopp -En kurv med diverse penner og blyanter -Penal -DVD-er -Surt Godteri -Minde Sjokoladebananer -En skje Nå vet dere det. Det rimte det siste der forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Okay, så orka jeg likevel. Maxtor OneTouch 250 GB Maxtor OneTouch III 500 GB Mobilholder fra Singulair Mobil Gaffatape Spenol Smykke Armbånd USB-kabel-forlenger Kleenex Kortholder Webcam Badeand 2 DELL-skjermer Creative I-Trigue 3600 Buttons Lommelykt / laserpeker fra Dragens Hule 2 Negleklippere Grønn Extra Kniv Kinderegg-leker Viskelær Lipsyl Q-Tips Printer Tape-holder Bok, Ajax: Ongane i Gadå Bok, Thore Hansen: Skogland - Samlede fortellinger 4 Tintin-biler Jolt Cola-boks Lilla kubbelys Bank ID-ting AAA-batteri Sprittusj Penn Kronestykke med q-tips i Trepegs Stressball Kinderegg-egg (de gule plastegga) Plast-embalasjer etter sånn funky Lovehearts-lebestift-lignende sak Tom pepperkake-boks Tomme, brukte konvolutter fôra med bobleplast Tomme, brukte konvolutter Handlelister Random papir Togruter Papir med tattoo-designs Rimfrost #15 2007 Billett til Kaizers Orchestra på Samfundet i Trondhjem Skrujern-sett Donald-blad Stæsj fra banken MS Habu Standard DELL-tastatur Armene mine Og et tynt lag støv ^^ Endret 26. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 HVordan får du plass til alt, smurf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 HVordan får du plass til alt, smurf? sikkert samme måte som meg. Alt oppå hverandre. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kjipt når man skal ha tak i det som er i bunn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sikkert et sånt lite et. Da var man hjemme igjen. Venter på at bildene skal komprimeres på den andre pc-en så jeg kan flytte dem over her. Wohoo. Hvordan var filmen igår? (eller var det på søndag?) Var den så bra som du håpet på? Teite filmen som jeg bare elsker, og måtte du minne meg på det? :-| Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har Q-tips i skrivebordsskuffen. Ikkje ekkelt det vel? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvordan var filmen igår? (eller var det på søndag?) Var den så bra som du håpet på?Teite filmen som jeg bare elsker, og måtte du minne meg på det? :-| huh? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Pc-pulten min er stuebordet, og der er det mye skit. Alt fra tørkerull og vinduspuss-flaske til regninger, peppekakeboks og oppvask/tomme flasker. Må rydde litt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg