Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan grave i sandkassen ned til Kina?

Sure. Jeg tror jeg har prøvd det før, men da var jeg ung og dum. Nå har jeg kunnskapen og redskaper til å grave helt ned til Kina. Jeg har på følelsen av at dette kommer til å bli bra!

:new_woot: Hvordan blir det med mat & drikke og sånt da? Jeg er nesten konstant sulten.

Lenke til kommentar

:new_woot: Hvordan blir det med mat & drikke og sånt da? Jeg er nesten konstant sulten.

Spiser du sand? Om ikke, så kan vi leie inn et par tjenere. Har hørt at McHansern tilbyr noen billige barnearbeidere fra Kambodsja. Vi får prate med ham om det. De kan lage maten, og servere oss det.

Lenke til kommentar

Noen som vil komme til drammen og hente meg?

Hvor mye får jeg og hvor skal du?

Krokstadelva, blowjob av glimti(ekte)

Trenger mer enn det om jeg skal bevege med inn i Drammen. Jeg har vært der en gang, og det var mer enn nok.

Lenke til kommentar

Spiser du sand? Om ikke, så kan vi leie inn et par tjenere. Har hørt at McHansern tilbyr noen billige barnearbeidere fra Kambodsja. Vi får prate med ham om det. De kan lage maten, og servere oss det.

Flotters! Men setter du opp et telt nå eller? Begynner å bli sulten OG jeg holder på å tisse på meg. :ermm:

Lenke til kommentar

Flotters! Men setter du opp et telt nå eller? Begynner å bli sulten OG jeg holder på å tisse på meg. :ermm:

Jada, jeg har et telt vi kan bruke. Jeg tror faktisk barnearbeiderne kan brukes som toalett også... Noe jeg også må høre med Hansern om, for sikkerhetsskyld.

Jeg er sikker på at du elsker menn med Ed Hardy V-halser, smykker og tribal-tattoo.

Who doesn't? Du glemte å nevne steroider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...