Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordeler med mac: Du får se ut som en bortskjemt drittunge og/eller person uten peiling på hardware eller privatøkonomi.

Og det er faktisk en fordel i mange miljøer.

Men du blir stort sett uglesett av de som har peil, så er det nå egentlig så positivt å farte rundt med en Fisher Price-maskin?

Lenke til kommentar

Fordeler med mac: Du får se ut som en bortskjemt drittunge og/eller person uten peiling på hardware eller privatøkonomi.

Og det er faktisk en fordel i mange miljøer.

Men du blir stort sett uglesett av de som har peil, så er det nå egentlig så positivt å farte rundt med en Fisher Price-maskin?

Hvem bryr seg om de som har peil. De er jo bare nerdz.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neh. Først og fremst så er det ikke så viktig hva dem synes om meg. Dessuten så klarer jeg som regel å argumentere for mine kjøp. Jeg blir i så fall kun uglesett til jeg får forklart kjøpet mitt. :p

Tror jeg kunne gjort en god jobb som selger..

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Høres fantastisk ut. :wee:

"Å være rapper sånn fra vestkanten i Oslo, det ekke lett! Vi har ingenting å klage på, ingenting å rappe om, rett og slett! Å være rapper sånn fra vestkanten, det er tøffere enn du tror. Hva fillern skal vi rappe om? Det er bare gode naboer der jeg bor."

:fun:

edit: Jeg kan jo slenge med en slik en link òg.

Endret av bazukh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...