Mchansern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mac er sykt bra for blogging og å ta webcam bilder av seg selv. I tillegg lyser tastene i mørket. Alle som sier Mac suger er fattige jævler som ikke har råd til det. 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mine taster lyser i mørket og. Datamusen også. Jeg forbinder Mac med all fiffen som går på privatskoler som Akademiet, og de er høye på seg selv. (Utenom AM) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ingen verdens ting og bruker noen 12 000 på en Mac er intelligensen deres på nivået til en sjimpanse og jeg håper de faller om og dør momentant. Virkelig. Kjøper du en Mac er du dum. What he said Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mine taster lyser i mørket og. Datamusen også. PCen min (inkludert tastatur og mus) kosta meg til saman 11000 kr. Den har like gode spesifikasjonar som ein Mac Pro til 24500 kr. Og musa har 4 lys i alle regnbogens fargar, og tastaturet har 3 forskjellige lyskonfigurasjonar. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jobben til pappa skal kjøpe en Mac til meg for 12.000kr. Jeg tror det er den nyeste. Så er spørsmålet jeg fikk: Hva er det som gjør en Mac så forferdelig bra og får verdien til å være det samme som 3 vanlige pcer til sammen? Hva er de enorme fordelene? Takk på forhånd. Om du får den gratis har du ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jobben til pappa skal kjøpe en Mac til meg for 12.000kr. Jeg tror det er den nyeste. Så er spørsmålet jeg fikk: Hva er det som gjør en Mac så forferdelig bra og får verdien til å være det samme som 3 vanlige pcer til sammen? Hva er de enorme fordelene? Takk på forhånd. Om du får den gratis har du ingenting å klage på. For at jobben til pappa skal kjøpe den, trenger jeg å nevne fordelene med den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 For at jobben til pappa skal kjøpe den, trenger jeg å nevne fordelene med den. Om du virkelig har lyst på en så lyver du så det renner og sier at programvaren re så bra at det er verdt det, og at kvaliteten er flere ganger den på et tilsvarende produkt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 mmmh ingenting som å bruke 1200kr på ny sovepose fordi en dust ødela den jeg hadde fra før -.- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 For at jobben til pappa skal kjøpe den, trenger jeg å nevne fordelene med den. Det er ingen. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jobben til pappa skal kjøpe en Mac til meg for 12.000kr. Jeg tror det er den nyeste. Så er spørsmålet jeg fikk: Hva er det som gjør en Mac så forferdelig bra og får verdien til å være det samme som 3 vanlige pcer til sammen? Hva er de enorme fordelene? Takk på forhånd. Kan ikke du heller få jobben til faren din til å kjøpe en annen laptop enn mac? Eneste fordelen med Mac fremfor andre laptopper, er at Mac og andre Apple-produkter har et flott sammenknyttet funksjonalitet. Men det er også den eneste. Windows kjører alt av programvare Mac kan gjøre, like bra eller bedre. Og om noen programmer ikke kan kjøres, finnes det bedre alternativer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er et ellet annet ved å sove bort store deler av dagen som er så ufattelig deilig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvis du sliter mye med virus og slikt så er vel mac å foretrekke tror jeg. Gammelt argument og jeg har ikke fulgt med i saken. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke vanskelig å unngå å få virus på winwods-maskiner heller, selv om det helt sikkert er hakket vanskeligere på Mac ettersom det ikke finnes særlig mye ondsinnet programvare til OSX enda (men det er i ferd med å forandre seg). Jeg har brukt windows uten anti-virus de siste tre-fire årene og har aldri slitt med virus eller annen ondsinnet programvare. Nå skal jeg imidlertid gå over til OSX på laptopen, men det er av andre grunner enn "bedre sikkerhet" som Apple så fint påstår. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke vanskelig å unngå å få virus på winwods-maskiner heller, selv om det helt sikkert er hakket vanskeligere på Mac ettersom det ikke finnes særlig mye ondsinnet programvare til OSX enda (men det er i ferd med å forandre seg). Jeg har brukt windows uten anti-virus de siste tre-fire årene og har aldri slitt med virus eller annen ondsinnet programvare. Nå skal jeg imidlertid gå over til OSX på laptopen, men det er av andre grunner enn "bedre sikkerhet" som Apple så fint påstår. Det er sant, men det er ikke alle som greier å holde seg virusfrie. Har selv null problem med virus på pc'en min, mens noen av kameratene mine vinner det nigerianske lotteriet av og til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Overførte akkurat hele sparekontoen til Prince Abdulkarim III i Nigeria. Han trengte hjelp fra meg sa han, så jeg stiller jo opp for de royale. Lovte meg en saftig bonus også! Woop Woop! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordeler med mac: Du får se ut som en bortskjemt drittunge og/eller person uten peiling på hardware eller privatøkonomi. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordeler med mac: Du får se ut som en bortskjemt drittunge og/eller person uten peiling på hardware eller privatøkonomi. Og det er faktisk en fordel i mange miljøer. 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg gremmes over kunnskapsnivået til noen av de ansatte i elektrokjeder. (spesielt i sommervikar-sesongen.) Var nettopp på en Expert-butikk for å finne ut om det er flere laptoper som har samme feil som min, et problem som omhandler pixlene i skjermen. Men "experten" som "hjalp" meg, var fast bestemt på at LCD-skjermer ikke har pixler... Da spurte jeg hvordan bildet er bygd opp med tanke på oppløsning osv, det visste han ikke, men det var vertfall ikke pixler.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hehe , morro at du nevner akkurat det der chairgame, jeg tror jeg vet nøyaktig hvordan han så for seg pixler i hodet da du stilte det spørsmålet : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg