Bytex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Huff, jeg er dobbelt så gammel som dere. På tide å dra på gamlehjemmet og legge seg for natta. Og skremme livet av dem med litt 70-talls Rainbow. Dio FTW! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 *liste seg inn i tråden og kaste isvann på alle sammen* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jaja. Så slipper jeg å dusje imorgen tidlig kl 05 Endret 26. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kult. Hvor har du tenkt til å søke og hvilken linje? Skal søke studiespesialisering for å få studiekompentanse. Har søkt på de fleste i nærområdet. Mailand, Lørenskog, Rælingen, Skedsmo, Lillestrøm, osv Har satt MK og elektrofag som andre- og tredjevalg. Enn du? Elektrofag, Rælingen på 1.valg. Deretter MK på Lillestrøm, og Idrett på Lørenskog. Btw - på pulten min har jeg to høyttalere, en skjerm, tastatur, og mus. Ryddig rom ftw. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Japp. Im in! Duftlys Bilde av meg og bestevennen min Svømmepokaler En haug av brev Colaflasker Headset Vaskebjørnkosedyr Mobilen Ipod Fjernkontroll That's it. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Eg er tilbake etter "I am legend". Kva skjer? 4. juni forresten. 16 dager etter deg. 4 dager før Maiden. Oh yeah! Er ikke maiden 24 juli ? Er den i Juni ? shit. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Saks Chili-nøtter Tallerken Vekkjarklokke Pepsi-skap Ventolin Del av eit Tiger-belte eg fant på skulen Ekstern harddisk-lapp Kaffikopp USB rocketlauncher Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Slenger meg på. Plaster Klistemerker Notatbok Coldplay-cd Tallerken Kopp Glass Webcam Lypsyl Skjellsmykke Kulepenn Nedtagget rosa bamse papir Hullemaskin O.B tamponger Paracet Stiftemaskin Brosjyre Meldingsbok Oppgaveark Bandasje Fishermans Friends Extra tyggis Karakterkortet Plasterpapir Kamera Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som vil ha en "hva ligger på pulten"-lek. Hva ligger på din pult nå? Med unntakk av datamaskin, mus og tastatur, o.l tilhørende deler. *snip* Er ett sabla rot. Morro! * Hodetelefonforsterker * kamera, kameralader og usbkabel til dette * En tom tallerken med tilhørende tomt glass * Kladdeblokk så jeg husker ting og tang, og kan kladde webting på * Lommebok * Fjernkontroll til forsterkeren * Nøkler * Kodebrikke til nettbanken * Insulinstash * En deo * Laptop på stativ * Et russekort fra i fjor * Et par bøker og noen regninger liggende i en bunke * En pen * Peggyback-guiden til Final Fantasy XII * En glassflaske med insulinwaste * 6,3mm til 3,5mm overgang * Headsett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jesus christ. Jeg har ikke planer om å BEGYNNE å skrive ned alt rotet mitt. Dere kommer til å tro jeg er et jævla søplehue. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 -Telefon -Mobiltelefon -Ipod -Lord of the Flies -Plekter -Lampe -Masse ark -Et glass saft -Spansk/Norsk ordbok -Kalender -Telefonbok -Pink Floyd - A Momentery Lapse -En kopp full av penner o.l -Høytalere -Webcam Og det var det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hva jobber folk som? Fjerning av virus fra pc-er Artig jobb det da ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har nerdet Mount&Blade siden kl 20:00. var i kamp for å ta over et slott eller noe sånt, så så jeg på klokka, og så at den var hele 22:33! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hva jobber folk som? Fjerning av virus fra pc-er Artig jobb det da ^^ Min drømmejobb! Hvor jobber du? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva er på databordet mitt? - Lærebok - Skoleøvinger - Tom yoghurtboks med skje - Mottaker for trådløs mus - Mus+tastatur - Infobrev fra huseieren - Masse svenske penger (100-og-ett-eller-annet) - Infoark fra legen - Audio-relatert kabel - Lampe - Pass Tror jeg har det meste der Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 *høytalere *fotball sokker *USB-lykt *Pengebok *Mobiltelefonen min *Noen spill *et tommt glass *FM-sender *Sjokolade papir *USB utak til stikk kontakt *Pez papir *Musematte Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Enkroninger. Kjøleskapet mitt. En popcornbøtte. Smykket til dama som hun glemte igjen istad. Boksen til iPod'n. Og et fat med pizzastykker klar for å etes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kva for eit kjøleskap har du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sikkert et sånt lite et. Da var man hjemme igjen. Venter på at bildene skal komprimeres på den andre pc-en så jeg kan flytte dem over her. Wohoo. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Et lite, rødt kjøleskap med runde former og masse stickere fra 50-50. Egentlig er det et kjøleskap for å ha i bilen, og det står Wella (sjampo/hårprodukt/kosmetikk for damer elns) på døra Det er et blankpolert "sølv"-håndtak, og muligheten for å varme ting også, så dette er et slags varmeskap også Knapt plass til en halvliter i den :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg