Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem i helsike utsetter seg selv for BUSSTUR til frankrike?? Andre enn gale pensjonister?

Hehe, jeg skal ta public bus i Vietnam og Kambodsja på hhv. 8 og 5 timer om en drøy uke.

Hørte en annen fyr hadde gjort det også. 50/50 med mennesker og dyr på bussen. Den kjørte i gjennomsnitt 20km/t og streika to ganger midt i ødemarka.

Gleder meg.

Lenke til kommentar

den siste episoden av family guy får meg til å miste troa på hele dritten. Når du bruker 1 min til å gjøre hele american dad introen i en episode + en 4 min lang mick jagger musikk video, da blir det bare for lett.

håper seth macfarlane gjør bedre med flintstones.

Lenke til kommentar

Niet, det går nok heller ikke. Kun busser. Togskinnene er stengt mellom Oslo S og Gardermoen. Stalinist-Norge har bestemt at ingen skal få lov til å ta tog på sommeren. Det er jo tross alt ingen som reiser fra Gardermoen da.

Det er vel egentlig best at de gjør det arbeidet nå om sommeren når det er minst trafikk er det ikke? Det må jo gjøres uansett lzm.
Lenke til kommentar

den siste episoden av family guy får meg til å miste troa på hele dritten. Når du bruker 1 min til å gjøre hele american dad introen i en episode + en 4 min lang mick jagger musikk video, da blir det bare for lett.

siden når har det egentlig vært bra? klarer ikke se på family guy eller det andre spinoff greiene.

Lenke til kommentar

siden når har det egentlig vært bra? klarer ikke se på family guy eller det andre spinoff greiene.

det blir jo en preferanse greie, mente bare at det har tapt seg noe helt jævlig.

Lenke til kommentar

Han er vestkantsgutt, med vestkantsdialekt. Gjennomsyret vestkant. :p

Har jeg vestkantdialekt altså? Lurt på dette lenge.

Do want to know. Vanskelig å vite sin egen dialekt lol.

edit: dritt og faenskap. Gikk glipp av åpningstidene på kjøpesenteret her :(

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Jeg fikk -0 på en deloppgave i Geografi en gang. Læreren var ikke imponert over oppspinnet mitt. :fun:

Joda, men du har downs og dermed egne evner til å klare det utroligste. Thats what makes you fun:fun:

Do want to know. Vanskelig å vite sin egen dialekt lol.

Det kan ikke ha vært ubervestkant, for jeg tenkte ikke over noe, og slikt pleier jeg tenke over.

Lenke til kommentar

Sett over en hel måned gjør jeg vel det. Jobber en uke på hvert skift. Denne uka er 14-22. Neste uke er 22-07. Osv.

Kveld og nattskiftet har vi fri fredag+helga, heldigvis, så uka blir litt kortere da.

Hadde det ikke vært for skifttilleggene ville lønna vært 100k lavere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...