Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig å få 1? Jeg har aldri fått 1 i mitt liv, selv ikke i fag jeg ikke har brydd meg noe om.

Satt å tenkte det selv.

Og til og med jeg som er pakkis har jo fått høye karakterer i norsk hele tiden. Chop chop!

er du pakkis? lærer noe nytt hver dag :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å få 1? Jeg har aldri fått 1 i mitt liv, selv ikke i fag jeg ikke har brydd meg noe om.

Satt å tenkte det selv.

Og til og med jeg som er pakkis har jo fått høye karakterer i norsk hele tiden. Chop chop!

er du pakkis? lærer noe nytt hver dag :p

Haha, nei egentlig ikke.

Ingen av foreldrene mine er norske og jeg er oppvokst et par år i utlandet.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Noen som er gira på å kjøre meg til OSL Gardermoen på onsdag eller? :(

Min beste venn Flytoget er jo nede for oppussing.

Særiøst? Hvordan skal jeg komme meg til Gardermoen da? Har et gedigent hundebur + 2 store kofferter.

Eidsvoll toget går som normalt, sikkert. Det går jo en gang i timen, burde vel ikke være så stort problem med hundeburet.

Lenke til kommentar

Mine opplevelser med buss for tog har stort sett vært positive. Kommer faktisk fortere fra Oslo S til Drammen i buss-for-tog, siden det alltid går en buss direkte til drammen også. Hvertfall på kvelden.

En annen gang derimot satt jeg i en smekkfull 2 etasjesbuss, med en innvandrersjåfør som ikke visste hvor stasjonene han skulle til befant seg, så han måtte stoppe overalt og ringe sentralen. Også kom han til broer som var for lave så han måtte snu og kjøre andre veier etc..det tok 2 timer fra oslo til asker med 35 varmegrader inne i bussen.

For å gjøre det hele perfekt, spøy ei dame i burkaen rett etter start, så det lukta skikkelig surt i hele bussen til hun gikk av.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

hørtes ganske likt ut som ene turen jeg hadde til frankrike for ikke så lenge sia der sjåføren heller ikke visste veien, og stoppa opptil flere ganger for å spørre folk, pluss at kan kjørte feil minst fire ganger før vi var halvveis.

for å gjøre det enda bedre så var det 33 grader inni bussen fordi aircondition streika og gikk ikke ann og åpne vindua. heldigvis ingen som spøy her da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...