Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi har en fantastisk kantine her..full servering lunsj både dag og kveldsskiftet, forskjellige middagsretter hver dag, enormt koldtbord med salater og pålegg og brød (ikke på ettermiddagen, da). Og kan spise så mye man vil for en lunsjbong som koster 26 kroner (trukket av lønna). Jeg hadde vært feilernært så det holder hvis jeg ikke fikk faste måltider i kantina hos oss..

Nycomed i Asker, du får sende en generell søknad :p Lurer på hvordan jeg skal overleve i 3 uker i sommerferien..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, vi er mye i bevegelse der jeg jobber, så det setter seg ikke..men det vises på enkelte at vi får alt for god mat her, ja.

Har 4-5 stk i 120-150kg klassen som går rundt og svetter bare de bøyer seg fremover.

Måltidene blir subsidiert av konsernet, en slik lunsjbong koster egentlig over 80 kroner, men bedriften subsidierer resten så vi bare betaler 26. Kjøper bare en remse annahver uke og river av en hver dag man spiser.

Kan spise til vi skjemmes, kan man si.

Lenke til kommentar

Vi har en fantastisk kantine her..full servering lunsj både dag og kveldsskiftet, forskjellige middagsretter hver dag, enormt koldtbord med salater og pålegg og brød (ikke på ettermiddagen, da). Og kan spise så mye man vil for en lunsjbong som koster 26 kroner (trukket av lønna). Jeg hadde vært feilernært så det holder hvis jeg ikke fikk faste måltider i kantina hos oss..

Nycomed i Asker, du får sende en generell søknad :p Lurer på hvordan jeg skal overleve i 3 uker i sommerferien..

Gled deg til å få en ny kollega. Fyyy søren.

Lenke til kommentar

knekkebrød funker det da. hakke no fast som jeg eter til lunsj. av og til er det buffe ( dog ikke mer sia de har økt prisen og mate vakke så bra at jeg gidder å betale mer forn :p ) knekkebrød, smørbrød, no rester fra gårdsdagen eller havregryn. det jeg kommer på nå i farta men varierer litt. værsågod om du leste hele så har du sløst tid :D

Lenke til kommentar

Ser for meg søknader ramle inn hos sjefen:

"Har hørt om deres fantastiske kantine og søker jobb på dette grunnlaget. Aner ikke hva jeg er god på som er relevant for Nycomed, men kan sikkert brukes til noe, så lenge jeg får spise nesten gratis. Takk for meg."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...