Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fy faen i dag blir det dobbel dose espresso inntatt med kanyle rett inn i åren.

Er så trøtt at jeg kunne sovet i skje med hvem som helst nå. Tilogmed Slimda kanskje.

Selbst. Prøv å troppe opp på jobb med 4,5 timers søvn og utsikter til dobbelt skift for så å oppdage at logistikkmonitoren er nede sånn at man ikke får opplyst hvor i kontoret pakkene ligger... Mareritt.

Edit: Det går bra nå. Fikk klem av en stamkunde som sa "Det er så koselig å se deg her, jenta mi."

Endret av Lemon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvelder sjæl, skal endelig fjerne hårmanken igjen. Den vokser alt for fort. Sku ønske jeg kunne ha permanent kort hår, slapp å bruke en halvtime / tre kvarter på å vaske det, og slapp å tenke på om jeg sku gjøre noe med det eller ei før jeg dro noe sted.

Hvordan i helvete kan du klare bruke en halvtime-tre kvarter på å vaske håret?

Skills, baby. Skills. ;D

Lenke til kommentar

Kvelder sjæl, skal endelig fjerne hårmanken igjen. Den vokser alt for fort. Sku ønske jeg kunne ha permanent kort hår, slapp å bruke en halvtime / tre kvarter på å vaske det, og slapp å tenke på om jeg sku gjøre noe med det eller ei før jeg dro noe sted.

Hvordan i helvete kan du klare bruke en halvtime-tre kvarter på å vaske håret?

Skills, baby. Skills. ;D

Altså, jeg har aldri brukt halvtime-tre kvarter på å vaske håret. Og jeg er ganske sikker på at jeg har hatt lenger hår enn deg. :p

Jeg pleier å gå i sokklesten inne på kontoret vårt. :wee: Men jeg må ta på meg sko når jeg skal ut til brukere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...